پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان بامیلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۳

تجلیل از مدافعین سلامت و پرستاران خادم الرضا در استان سیستان و بلوچستان

با حضور بیرق سبز امام مهربانی ها و خادمیاران خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان از پرستاران خادمیار رضوی تقدیر شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، علیرضافنودی معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان وبلوچستان در مراسم تجلیل از پرستاران خادمیار رضوی ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، این روز را فرصت مغتنمی برای قدردانی از پرستاران و مدافعین سلامت دانست که در تمام شرایط برای خدمت به بیماران پیش قدم بودند.

فنودی ابراز امیدواری کرد که انشاالله این زحمات و تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان در همه دوران باقیات صالحات برای ایشان خواهد بود.

او تاکید کرد: قطعا همه کسانی که در کشور جمهوری اسلامی و اقصی نقاط مذهبی به این موضوع با دید مذهبی نگاه می‌کند و مراقبت از بیماران دردمند را وظیفه اصلی خود می‌دانند و به غیر از آن نیز رنگ و بویی کار خود را با اتصال و اقتدا به حضرت زینب(س) رقم زدند تا اجر و ثواب دو چندانی را برای خود ثبت کند.

فنودی با اشاره به روایتی مبنی بر اینکه بزرگترین نعمت سلامتی و امنیت است، تصریح کرد: این دو نعمت که در عالم وجود شان خیلی حس نمیشود، اما نبود آن دو نعمت ملموس و اگر نباشد مابقی نعمت‌ها رنگ و بویی نخواهند داشت.

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان وبلوچستان با تبیین نقش و فداکاری‌های این قشر زحمت کش بیان داشت: تقدیر و تشکر از همه خادمیاران در همه عرصه باید مد نظر باشد، اما از انجای برای خادمیاران این عرصه روزی مشخص است به همین بهانه از بیش از ۲۰ خادمیار پرستار امروز در بیمارستان علی ابن ابی طالب زاهدان با اهدای گل، لوح تقدیر و متبرکات رضوی تجلیل شد.

درپایان این مراسم خادمیاران رضوی همراه با بیرق سبز امام علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور در بخش‌ اورولوژی بیمارستان ضمن تبریک، خداقوت واهدای تبرکات رضوی به پرستاران از بیماران بستری این بخش هم عیادت کردند و تبرکات رضوی به این عزیزان نیز تقدیم کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی