پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

چهارشنبه‌های امام رضایی خادمیاران اهری در خانه تازه ساخت "ننه مانوسه"

خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت شهرستان اهر در سالروز ولادت مظهر و اسوه صبر و استقامت چهارشنبه های امام رضایی را در منزل تازه ساخت ننه مانوسه برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، در سالروز ولادت بانوی استقامت حضرت زینب کبری(س) و در چهارشنبه امام رضایی که تلنگری است تا یادمان باشد که امام رئوف (ع) نزدیک تر از همیشه به زائرنشان هستند و نگاهشان متوجه تک تک ما است، خادمیاران اهری چهارشنبه رضوی را متفاوت تر از گذشته برگزار کردند.

خادمیاران دسته جمعی با نوای یا رضا رضا، در منزل ننه مانوسه با کیک، میوه و شیرینی حاضر شدند تا ولادت حضرت زینب کبری(س) را در خانه تازه ساخت این مادر مهربان که توسط خیرین و خادمیاران اهری احداث شده است جشن بگیرند.

در این مراسم حجت الاسلام خلیلیان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، مهم ترین ویژگی حضرت زینب(س) را صبر و استقامت این بانوی بزرگ اسلام برشمردند که با وجود فشار ها و آن همه سختی در واقعه کربلا میگوید ما رایت الا جمیلا. ایشان در ادامه از تمامی خیرین و خادمیاران اهری که در ساخت خانه ننه مانوسه مشارکت کردند تشکر و قدردانی کردند.

مهدی اقبال ریحان مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان اهر نیز با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) گزارشی از روند ساخت این خانه ارائه دادند.

وی گفت: خانه ننه مانوسه با هزینه ای به ارزش 400 میلیون ریال و بامشارکت 20 خادمیار و خیر گرانقدر در طول مدت 60 روز احداث شده است.

در ادامه این مراسم معنوی محجوب اهری ذاکر اهلبیت با قرائت صلوات خاصه و مولودی خوانی دل های حضار عاشق و دلداده را روانه حرم مطهر رضوی کرد و موجب صفای قلب ها شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی