پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

امامزاده داود(ع) عجب شیر میزبان چهارشنبه های امام رضایی شد

مراسم قرائت زیارت امین الله و سلسله جلسات سبک زندگی رضوی در قالب چهارشنبه های امام رضایی در محل مزار امام زاده داود و شهدای گمنام شهرستان عجب شیر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، با حضور جمعی خادمیاران و یاوران رضوی و مردم مومن منطقه و با سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام بنی فاطمه و با قرائت زیارت امین الله توسط حسین بایرامی و با مدیح سرایی مهدی محمدی و محمد آقایی مادحین اهل‌بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

مراسم این هفته مزین به تلاوت صفحاتی از آیات بسیار زیبای قرآن کریم توسطِ حافظ کل قرآن کریم ، قاری ممتاز مهدی شریفی بود. در این مراسم حجت الاسلام بنی فاطمه به ایراد سخن پرداخت وی در قسمتی از بیانات خود گفت: انسان میتواند حتی بالاتر از ملائکه بالا برود و در مقابل می تواند به پایین تر از حیوان هم سقوط کند،

در انسان توانایی های رشدی هست که در ملائکه نیست، عالی ترین و کامل ترین کتاب راهنما برای رشد و تربیت انسان، قران کریم است، اصلا علت ارسال تمامی انبیا و امام معصوم، رشد و تربیت انسان است. بنی فاطمه در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: زندگی بر سبک زندگی علوی و رضوی، موقعیت شناسی انسان است پایه سبک زندگی رضوی، انسان شناسی است، لازمه رشد اقتصاد ، علم ، فناوری و... ، تربیت انسان برسبک الهی و اهلبیتی است، به فرمایش قرآن تعلیم کننده انسان ، خالق اوست، و تنها کتاب خداست که انسان رو خوب تحلیل و تربیت می کند.

در پایان مراسم از خادمیاران و یاوران رضوی پذیرایی به عمل و مراسم با دعا برای سلامتی آقا اباصالح المهدی(عج) خاتمه یافت.

گفتنی است مراسم غبار روبی و نظافت مزار امامزاده داود و شهدای گمنام شهرستان عجب شیر به همت خادمیاران کانون بانوان وخانواده خدمت رضوی شهرستان فبل شروع مراسم انجام گرفته بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی