پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی میانه صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۳

غبار روبی و آماده سازی رواق رضوی کانون خدمت بانوان میانه

با حضور مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان میانه و خادمیاران، رواق رضوی کانون خدمت بانوان مستقر در پارک بانوان غبار روبی و آماده سازی شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، یعقوب شاهمحمدی مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی میانه در مراسم غبار روبی رواق رضوی کانون بانوان مسقر در پارک بانوان شهرستان از شروع فعالیت های تخصصی این کانون در زمینه های مختلف فرهنگی،ورزشی و قرآنی خبر داد و گفت به جهت موقعیت مکانی این رواق فعالیت های تخصصی بانوان محور برنامه کانون خدمت رضوی بانوان قرار خواهد گرفت.
وی برگزاری کلاسهای آموزشی، کارآفرینی، برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی را از جمله برنامه های پیش بینی شده در این رواق عنوان کرد و افزود: کانون خدمت رضوی از تمامی دستگاه ها و ارگانها در جهت پبشبرد اهداف کانون خدمت دعوت به عمل می آورد.
گفتنی است طی این مراسم دفتر کانون خدمت رضوی بانوان میانه در رواق رضوی مستقر در پارک بانوان راه اندازی و بخش های مختلف آن آماده خدمت به بانوان شهرستان میانه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی