پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

تقدیر از پرستاران مرکز نبض سلامت شهرستان آذرشهر

در فرخنده ولادت سرسلسله صباران عالم هستی، حضرت زینب کبری سلام الله علیها بانوان خادمیار آذرشهر از پرستاران مرکز نبض سلامت شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، در ایام فرخنده میلاد سر سلسله پرستاران دلسوز و فداکار عالم خلقت، حضرت زینب کبری سلام الله علیها و همزمان با ایام ارج گذاری به خدمات خالصانه شب بیداران سفید پوش کشور، بانوان خادمیار کانون اموربانوان وخانواده آذرشهر در محل مرکز نبض سلامت شهرستان حاضر و از خدمات و زحمات پرستاران این مرکز تجلیل به عمل آوردند.
حضور سرزده خادمیاران در محل مرکز که موجب شگفتی و غلیان احساسات کادر در حین کار شده بود با نوای "رضا جانم رضا" خادمیاران عطر بوی حرم رضوی در فضا پراکنده شد و بهجت سرور انگیزی  به حاضرین هدیه کرد.
در این دیدار  خادمیار بانو رستم زاده در جمع کادر سلامت مرکز با عرض تبریک سالروز  میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت:  ارزش و اهمیتی که پرستاران و کادر درمان در جامعه دارند در سایه رفتار فداکارانه و ایثارگرنه آنهاست که تاثیر گرفته از الگوی صبر، بردباری و مهربانی حضرت زینب(س) می باشد.
وی افزود: پرستاران و کادر درمان ما اگر همیشه الگوی رفتاریشان رفتار زینبی باشد قطعا عمل و رفتار آنها نقش مهمی در انسان سازی و پرورش سجایای اخلاقی در جامعه خواهد داشت.
رستم زاده در ادامه توضيحاتی در مورد نحوه تشرف به جرگه خادمیاری آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در عرصه سلامت ارائه دادند و استقبال خود را از جذب پرستاران و کاور درمان مرکز نبض سلامت برای خدمت در عرصه سلامت کانون آذر شهر اعلام داشتند.
در پایان برنامه بانو سیناز غلامی پزشک و مسئول مرکز از حرکت بسیار پسندیده و غافل کننده خادمیاران تشکر و قدردانی کرد و خادمیاران با تبرکات حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)، شیرینی و گل  از پزشک مرکز و کادر سلامت آن  تجلیل به عمل آوردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی