پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

دیدار از خانواده شهید مدافع سلامت در شهر وایقان شبستر

به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری و بزرگداشت روزپرستار خادمیاران کانون محله ای حضرت رقیه(س) خدمت رضوی شهر وایقان شبستر با خانواده شهید مدافع سلامت دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، آرزو ستاری مسئول کانون حضرت رقیه(س)  اموربانوان وخانواده شهر وایقان شبستر گفت: در روز های سخت کرونایی این کادر زحمتکش و ایثارگر درمان کشور بودند که سینه سپر کرده و با به خطر انداختن جان خود، برای سلامتی و بهبودی بیماران تلاش کردند و در این راه شهدایی نیز تقدیم انقلاب کردند.
وی افزود: دیدار و دلجویی از خانواده شهدای سلامت کوچکترین کاری است که خادمیاران در حق شهدای سلامت انجام می دهند. به همین خاطر بانوان خادمیار کانون با حضور در منزل اکبر امیریان شهید مدافع سلامت با مادر و همسر این شهید دیدار و به مقام والای شهدا ادای احترام کرده و از خانواده شهید والا مقام تجلیل به عمل آوردند.
ستاری اضافه کرد: اکبر امیریان اولین شهید سلامت این شهرستان است که کارشناس هوش بری بیمارستان تبریز بود و  در سوم  آذر سال ۱۳۹۹ در شرایط سخت کرونایی آن روزها در حین انجام وظیفه و خدمت به بیماران  به شهادت رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی