پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

پیچیدن بوی عطر رضوی در آسایشگاه معلولان و تجلیل از پرستاران بابلی

خادمیاران رضوی امیرکلا با حضور در موسسه خیریه نگهداری معلولین محمد صادق شفیع زاده امیرکلا این فضا را با شمیم رضوی عطرآگین کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ همزمان با روز جهانی معلولان و روز تلاشگران پرامید عرصه خدمت رسانی به معلولین خادمیاران رضوی کانون بانوان وخانواده و کانون ایثار و شهادت و کانون امیرکلا با حضور در موسسه خیریه نگهداری معلولین محمد صادق شفیع زاده امیرکلا این فضا را با شمیم رضوی عطرآگین کردند.

خادمیاران رضوی با اهدای شاخه گل و هدایای نفیس و تبرک رضوی به همراه سبد معیشتی و کمک نقدی از معلولین و پرسنل  فعال درعرصه خدمت رسانی به معلولین تجلیل و قدردانی کردند.

مسئول کانون بانوان و خانواده به همراه مسئولین کانون ایثار و شهادت و کانون امیرکلا و خادمیاران رضوی ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی معلولان در این مراسم گفت: این روز بهانه خوبی برای تقدیر از تلاشگران فعال و پرامید عرصه خدمت رسانی به معلولین که وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

وی افزود: خدمت رسانی به قشر معلول و تحت پوشش بهزیستی کاری ارزشمند و پسندیده ای است و ان شاءالله مورد لطف و عنایت خداوند متعال و خشنودی حضرت ثامن الحجج قرار بگیرند.

وی در ادامه اظهار کرد: خدمت به اقشار آسیب پذیر وظیفه عموم مردم است و خادمیاران رضوی این نقش را به خوبی ایفا کردند و خدمت رسانی فقط محدود به کمک مالی نمی شود بلکه در چنین روزی با حضور در این مرکز باعث دلجویی و خرسندی آن هاست.

در ادامه این مراسم با صلوات خاصه امام مهربانی ها همراه شد و با اهدای شاخه گل وتبرک رضوی، شیرینی و هدایای نفیس از مدیر مرکز، پرستاران و معلولین تجلیل به عمل آمد

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی