پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همنوایی و همدلی خادمیاران رضوی
۱۴۰۱-۰۹-۱۳

عنایت خاصه امام رئوف(ع) شامل حال خانواده دارای معلول بابلی شد

جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل به مناسبت روز جهانی معلولان میهمان جمع با صفای خانواده کودک معلول این شهرستان بوده و از ایشان دلجویی کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهر بابل، در راستای پیروی از سیره امام مهربانی ها و کمک در ساماندهی زندگی افراد کم توان، با حضور در منزل خانواده کودک معلول جسمی و تقدیم بسته معیشتی در جهت رونق بخشی سفره این خانواده، حال و هوای فضای معنوی حرم امام رئوف(ع) را برای این خانواده به ارمغان آوردند تا مرهمی بر آلام و دردهای این مادر زحمتکش باشند.

در ابتدای ملاقات این مادر بزرگوار، با ابراز خیر مقدم و امتنان از این رهاورد امام رضایی، با مشاهده حمایل های متبرک خدمت امام هشتم(ع) بر روی چادر خادمیاران، خداوند را به خاطر این عنایت و برکت امام رضایی شکر گفته و اشک شوق بر چشمانشان جاری شد.

 مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل پس از مشاهده نوع زندگی و گوش فرا دادن به درددل های سختی معیشت این مادر، با تقدیر از صبر و شکیبایی بی دریغش و آرزوی صبری امام رضایی برای این مادر و همسرش، در باب همیاری با افراد کم توان، وظیفه اصلی خادمیاران خدمت رضوی را الگو گرفتن از این سیره رضوی و انجام هرچه بیشتر این فریضه مبارک دستگیری از نیازمندان دانست.

در خاتمه مراسم با تقدیم هدایایی به نیت امام رضا(ع) همراه با نبات متبرک حرم امام رئوف(ع)، دل های این خانواده، روانه عظمت صحن و سرای بهشتی امام رئوف شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی