پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با روز جهانی معلولین در مدارس استثنایی زاهدان؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۳

فرشتگان زمینی دور بیرق سبز امام رضا(ع) حلقه زدند

حلقه های محبت و شادمانی فرشتگان زمینی دور پرچم و بیرق بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) پیوند خورد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، علیرضا فنودی معاون کانون های خدمت رضوی استان گفت: همزمان با روز جهانی معلولین خادمیاران رضوی با حضوردر مدارس استثنایی زاهدان نشاط معنوی را به این عزیزان ارمغان دادند.
وی افزود: فرشتگانی که با لبخند به لب میزبان پرچم حرم امام رضا(ع) و خادمان حرم شده بودند، با چشمان اشک‌بارشان این سعادت را باور نمی‌کردند.

فنودی با اشاره به این که اولیای مهربان و رنج‌کشیده و پرتوان مدارس کودکان کم‌توان ذهنی از چند روز قبل آماده بودند گفت: این مدارس پر از عشق و محبت که متعلق به تک‌تک بچه‌هاست، آب‌وجارو شده‌ بود تا پذیرای عزیزترین مهمان‌هایشان باشند.
وی خطاب به دانش آموزان کم توان بیان داشت:  بدانیم که قطعا جهان با چرخیدن چرخ ویلچیر هم می چرخد، جسم نشسته شما عزیزان بلندتر از هر قامتی ایستاده است. خداوند متعال یقینا آنقدر شما را دوست داشته است که شما را برای نزدیک تر شدن به خودش انتخاب کرده است.

این مقام مسئول ضمن تشکر از اولیای و مربیان مدارس استثنایی، کار آنان را عبادت شمرده و کمک به  امورآموزشی و پرورشی این  دانش آموزان عزیز را  مهم عنوان نمود و گفت: با دانش آموزان معلول نباید از موضع ضعف و ناتوانی برخورد کرد، چه بسا از میان آن ها استعداد هایی درخشان تر از دانش آموزان عادی همچون هنرمند معلول شناخته شده در عرصه جهانی فاطمه حمامی نصرآبادی رشد کنند.

معاون کانون های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان به روز جهانی معلولین اشاره کرد که این روز را فرصت مناسبی  بر می شمریم تا قابلیت ها و توانمندی های دانش آموزان و معلمان را به جامعه نشان دهیم و افزود: باید بدانیم که معلولیت حکمتی است از طرف خداوند متعال و نمی توان آن را محدویت به حساب  آورد و همان گونه که شاهدیم دانش آموزان این مدارس با تلاش خود و کمک خانواده و آموزش و پرورش توانسته اند بر معلولیت خود فائق آمده و موفق به کسب درجات بالای علمی و هنری شوند .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی