پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۴

برگزاری همایش دختران چادری جهت حمایت از حریم حجاب و عفاف در سراب

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) مصادف با روز پرستار، همایش دختران چادری برای حمایت از عفاف و حجاب و همچنین برای تجلیل از پرستاران فعال کانون سلامت خدمت رضوی سراب ترتیب یافت.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جمیله رستم زاده مسئول کانون امور بانوان و خانواده و عضو شورای مرکزی کانون سلامت سراب گفت: بمناسبت ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار همایش باشکوهی در جمع دختران انقلابی سراب برگزار شد، در این همایش ابتدا سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش شد، سپس آیاتی از کلام الله مجید قرائت و بعد از آن صلوات خاصه و سرود آمده ام ای شاه پناهم بده در سالن طنین انداز شد.

وی افزود: در ادامه همایش مولودی خوانی توسط فاطمه حسین علی زاده به اجرا درآمد و بعد از آن دو تن از دانش آموزان سروده های خودشان در مقام و منزلت حضرت زینب(س) را قرائت کردند و در ادامه سرود پرستار و وطنم ایران به صورت دسته جمعی اجرا گردید.

وی اضافه کرد: در این همایش حجت الاسلام تجلایی استاد حوزه و دانشگاه در مورد شخصیت حضرت زینب( س) و اینکه تحمل مصائب و شدائد از طرف حضرت زینب سلام الله در میدان عمل بهترین الگو برای شغل پرستاری است مطالبی مهمی ایراد نمودند.

رستم زاده در ادامه افزود: در حاشیه این همایش، مسابقه نقاشی در موضوع عفاف وحجاب و شغل پرستاری بین نوجوانان و کودکان حاضر برگزار شد و در آخر مراسم از بیست وپنج نفر از آنها تجلیل به عمل آمد.

مسئول کانون بانوان سراب اضافه کرد : در این همایش همچنین بمناسبت روز پرستار از هفت تن پرستاران یاور رضوی و عضو فعال کانون سلامت سراب با تقدیم لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد و در کنار آن از همسر ایثارگر جانبازی که بیش از بیست سال از یک جانباز قهرمان پرستاری کرده بود، تجلیل شد و در آخر به شش تن از دخترانی که اسمشان زینب بود هدایایی تقدیم شد.

رستم زاده با بیان اینکه در انتهای این همایش معنوی و باشکوه، حاضرین با در دست داشتن پرچم ایران سرودسلام فرمانده را همخوانی و همنوایی کردند افزود: گروه جهادی کانون خدمت رضوی به تعداد دویست نفر شکلات، کیک و آب میوه بسته بندی کرده بودند که از همه مدعوین پذیرایی کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی