پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۴

دبیرستان ۱۷ شهریور سراب میزبان چهارشنبه های امام رضایی شد

برگزاری مراسم چهارشنبه های امام رضایی در بین دانش آموزان مدارس شهرستان سراب، فرصتی است تا سبک و سیره زندگی امام رضا(ع) در بین قشر جوان ترویج و گسترش یابد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جمیله رستم زاده مسئول کانون امور بانوان و خانواده سراب گفت: مراسم چهارشنبه های امام رضایی این هفته با طرحی نو در جمع خادمیاران، اولیا مدرسه، دانش آموزان دبیرستان دخترانه هیفده شهریور سراب برگزار شد.

وی افزود: مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد سپس صلوات خاصه و سرود آمده ام شاه پناهم بده در سالن طنین انداز شد که فضای معنوی پر احساسی در جمع دانش آموزان ایجاد کرد و در ادامه مدیر مدرسه در مورد کرامات امام رضا(ع) در زمان کودکی خاطراتی را بیان کرد.

در ادامه مراسم یکی از بانوان خادمیار با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با بیان حدیثی از حضرت زینب(س) که فرمودند اگر آنچه را که ما اهل بیت دستور داده ایم عمل کنید و از آنچه نهی کرده ایم خودداری نمایید از شیعیان ما خواهید بود گفت: عزیزان تنها ره سعادت و نیکبختی شما جوانان پیروی از سبک زندگی و سیره رفتاری حضرات ائمه معصومین است و هرچه جز این باشد راه شیطان و انحرافی است.

رستم زاده با بیان اینکه توسط بانوان خادمیار کانون مرکزی خدمت رضوی توضیحات کافی به دانش آموزان در خصوص نحوه تشرف به خادمیاری بارگاه امام رئوف ارائه شد افزود: در انتهای مراسم به دانش آموزانی که به سوالات مطرح شده از متن بیانات سخنران مراسم پاسخ صحیح دادند کتاب و متبرکات رضوی اهدا شد و همچنین در این مراسم از دانش آموزانی که در نماز جماعت مدرسه شرکت فعال داشتند تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی