پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۴

مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) و تقدیر از پرستاران در میانه برگزار شد

کانون موضوعی ورزش شهرستان میانه مراسم جشن میلاد حضرت زینب کبری(س) را با حضور مسئولان شهرستانی و خادمياران رضوی در محل زروخانه حضرت علی بن ابی طالب(ع) برگزار کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، به همت خادمیاران کانون موضوعی ورزش خدمت رضوی میانه، هیئت محبان علی بن ابیطالب(ع)، اداره ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان، انجمن حمایت از زندانیان و آموزشگاه موسیقی سارنگ مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) و تقدیر از پرستاران و مدافعان سلامت با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، دادستان، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولین شهر در محل زورخانه علی بن ابیطالب کانون ورزش میانه برگزار شد.

جعفر نوری مسئول کانون موضوعی ورزش خدمت رضوی میانه در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد بانوی اسوه صبر و استقامت حضرت زینب(س) و تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت با همت خادمیاران ورزشی و همکاری ادارات و ارگانهای شهرستان مراسم ورزش زورخانه ای و مولودی خوانی ویژه خانواده های مدافعان سلامت و خانواده های زندانیان برگزار شد.

وی با اشاره به سیاست های ابلاغی کانون های موضوعی ورزش آستان قدس رضوی، استفاده از ظرفیت مجموعه ورزشی و فرهنگی زورخانه علی بن ابیطالب میانه جهت تعمیق فرهنگ ورزش پهلوانی را یکی از مهمترین اهداف مشارکت در برنامه های مناسبتی شهرستانی و دعوت از خانواده ها و عموم مردم جهت آشنا کردن با ورزش زورخانه ای عنوان کرد.

نوری در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های مسئولین در راستای پیشبرد برنامه های این مجموعه، از تمامی افراد در سنین مختلف برای پیوستن به این مجموعه ورزشی،فرهنگی دعوت کرد‌.

مسئول کانون ورزش میانه افزود: سخنرانی فرماندار ویژه میانه و دادستان شهرستان ، اجرای برنامه توسط گروه های موسیقی، هنرنمایی مرشدان و ورزشکاران ورزش زورخانه ای، تقدیر و تجلیل از پرستاران و همچنین قرعه کشی بین حاضرین و تقدیم هدایا از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی