پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۴

آئین تجلیل از پرستاران کانون سلامت آذربایجان شرقی برگزار شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و هفته پرستار، با حضور اعضای شورای سلامت خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی آیین تجلیل ازخادمياران پرستار کانون خدمت سلامت رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، آئین تجلیل از پرستاران خادمیار کانون سلامت خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی که در حضور خادمياران پزشک و پرستار در محل درمانگاه کانون سلامت استان برگزار شد، با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) آغار و در ابتدای برنامه جعفر مجیدی، سررابط کانون سلامت خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته پرستار و تقدیر از ایثار و فداکاری پرستاران در عرصه خدمت به مردم و بیماران، به اهمیت و جایگاه معنوی پرستاران اشاره کرد و گفت: پرستاری، حرفه‌ای سخت و تخصصی است که فقط پرستاران عاشق این حرفه از عهده انجام آن بر می آیند.

مجیدی افزود: در دوران شیوع بیماری کرونا، پرستاران با حضور بر بالین بیماران از جان و دل مایه گذاشتند و با ایثار و فداکاری، سلامتی را به جامعه هدیه نمودند.

وی خاطرنشان کرد: قدرشناسی از این قشر زحمتکش و ایثارگر وظیفه‌ای همگانی است و قطعاً خداوند متعال به بهترین وجه ممکن پاداش این خدمتگزاری شایسته را عطا خواهد کرد.

در ادامه مراسم از چند تن از پرستاران ایثارگر درمانگاه کانون سلامت استان تجلیل بعمل آمد. این پرستاران در طول سال بصورت رایگان و فی سبیل الله در درمانگاه کانون سلامت به بیماران مخدوم ارائه خدمت سلامت می کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی