پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در دانشگاه علوم اسلامی رضوی ؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۴

رساله دکتری با موضوع مبانی فتوای رهبر انقلاب در خصوص حرمت سلاح هسته ای دفاع شد

جلسه دفاع رساله دکتری حجت الاسلام محمد حسین پور امینی دانشجوی دکتری رشته حقوق بین الملل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام محمد حسین پور امینی دانشجوی دوره دکتری رشته حقوق بین الملل دانشگاه رضوی رساله دکتری خود با موضوع مبانی فقهی و حقوقی فتوای رهبری  در خصوص حرمت تولید و استفاده از سلاح هسته ای را ارائه کرد و موفق به کسب درجه عالی با نمره 19 و 25 صدم شد.
حجج اسلام والمسلمین دکتر محمد حسن موسوی خراسانی و دکتر سید سجاد ایزدهی به همراه دکتر زمانی داوری این رساله را به عهده داشتند که از سوی دکتر محمد حسین شریفی طرازکوهی راهنمایی و با مشاوره حجت الاسلام والمسلمین دکتر زنگنه نگارش شده بود.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی خراسانی در این رابطه گفت: در واقع رسالت دانشگاه علوم اسلامی رضوی در حوزه هایی که ورود کرده و رشته هایی که ارائه می دهد بحث تطبیق و مقارنه بین فقه غنی اسلامی با سایر رشته ها بوده که یکی از این مصادیق، مباحث حقوق بین الملل است.
وی افزود: با توجه به فتوای رهبری درباره تولید و استفاده از سلاح هسته ای که بسیار حائز اهمیت است می طلبید که، پژوهشی روی مبانی فقهی و حقوقی این فتوا کار کند که الحمدالله حجت الاسلام پورامینی به خوبی در این زمینه وارد شد و اثر  قابل توجهی ارائه کرد که به وی تبریک می گوییم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی