پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۲

خانه زوج جوان آذرشهری با جهيزيه اهدائی خیّرین زینت یافت

با همت و همکاری مشترک خادمیاران رضوی و خیّرین شهرستان، یک سری جهیزیه به نیابت از امام مهربانی ها تهیه و به یک زوج جوان در آذرشهر اهداء شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، همت خادمیاران خدمت رضوی و کمک های مومنانه خیّرین، یک سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، بخاری گازی، جاروبرقی، فرش، چرخ گوشت، سرویس قابلمه، اتو و دیگر اقلام مورد نیاز به ارزش پانصد و پنجاه میلیون ریال تهیه و به یک زوج جوان در شهرستان آذرشهر اهداء شد.
خادمیار اکبر محمدی مسئول امور وقف و نذر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر که به همراه جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی و با کمک خیّرین بانی این کار خیر بودند توانستند به لطف امام مهربانی ها حضرت امام رضا(ع) در تداوم کمک‌های مومنانه در تامین جهیزیه نوعروسان جوان گام مهمی بردارند.
گفتنی است خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر در راستای حمایت های خالصانه خود از نیازمندان واقعی، اقدام به شناخت ظرفیت های بالقوه موجود برای استفاده از خدمات و حمایت های خیّرین نموده است تا در اقداماتی خداپسندانه بتوانند باری هرچند ناچیز از دوش محرومان منطقه بردارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی