پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

خادمیاران صندلی و نیمکت های مدرسه علوی آذرشهر را بازسازی کردند

خادمیاران گروه جهادی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر در یک حرکت نیک و پسندیده اقدام به تعمیر و جوشکاری صندلی های شکسته دانش آموزان مدرسه علوی کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، به منظور استفاده هرچه بهتر از امکانات آموزشی، صندلی و نیمکت های مدرسه علوی آذرشهر توسط خادمیار کانون جهادی تعمیر شد.
حمید حسین زاده مدیر مدرسه علوی آذرشهر عنوان نمود: در راستای کاهش هزینه های خرید تجهیزات مدارس شامل میز، نیمکت و صندلی این مدیریت اقدام به مرمت و بهینه سازی وسایل قابل تعمیر نموده است.
حسین زاده  اضافه کرد: برای خرید هر میز و صندلی دانش آموز باید مبلغی بیش از ده میلیون ریال پرداخت می کردیم که با اجرای طرح بهینه سازی و بازسازی میز و صندلی توسط گروه جهادی خدمت رضوی برای بازسازی هر میز و صندلی حدود یک میلیون ریال برای خرید لوازم هر میز و صندلی هزینه شده است.
مدیر مدرسه علوی یادآور شد: در سال گذشته نیز با اجرای این طرح در بحث خرید تجهیزات صرفه جویی قابل ملاحظه ای داشته ایم.
ابوالفضل ماهری مسئول کانون جهادی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر گفت: گروه های جهادی کانون مرکزی خدمت رضوی  در قالب طرح احسان همدلی اقدام به تعمیر و جوشکاری صندلی های شکسته دانش آموزان مدرسه علوی کردند و در این کار نیک و خداپسندانه تعداد سی و پنج عدد نیکمت تعمیر و رویه آن ها تعویض شد و تعداد پنج عدد صندلی را جوشکاری و تعمیر کردیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی