پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

خادمیاران رضوی با معلولین مرکز امام علی(ع) میانه دیدار کردند

همزمان با روز جهانی معلولین و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه میانه، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از روسای ادارات و خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی میانه با معلولین مرکز امام علی(ع) میانه دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدی امام جمعه میانه ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان مرکز نگهداری معلولین امام علی(ع) گفت: خدمت همراه با صبر و تلاش به معلولین ذهنی و جسمی ستودنی است و برکات دنیوی و اجر اُخروی بی شماری را در پی دارد.
یعقوب شاهمحمدی مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان میانه ضمن گرامیداشت روزجهانی معلولین گفت: تکریم افراد معلول و سالمند به عنوان برنامه مستمر کانون خدمت رضوی در طول سال قرار خواهد گرفت.
شاهمحمدی تلاش های کارکنان این مجموعه را کاری جهادی عنوان کرد و افزود: کانون خدمت رضوی میانه با استفاده از ظرفیت خادمیاران و کانون های موضوعی و محله ای در زمینه های مختلف گره گشای افراد معلول خواهد بود.
اهدای لوح یادبود کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان میانه به مدیر مرکز نگهداری معلولین امام علی(ع) پایان بخش این برنامه بود و در در آخر گوشت یک راس گوسفند قربانی نیز از طرف خادمیاران و خیّرین کانون خدمت رضوی میانه به معلولین مرکز تقدیم شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی