پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

توزیع غذای گرم در خانه معلولین علوی آذرشهر

به مناسبت روز جهانی معلولین و اشاعه فرهنگ تکریم، خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر در کنار اجرای برنامه های متنوع، غذای گرم بین معلولین توزیع کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، اکبر محمدی مسئول کانون وقف و نذر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر در حاشیه این برنامه اظهار داشت: با هدف احترام و بزرگداشت مقام معلولین در جامعه به ویژه در شرایط حساس کنونی، خادمیاران آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام شهرستان در جمع معلولین در خانه معلولان علوی آذرشهر حاضر شدند و ضمن دیدار و تفقد از حال آنها و دلجویی لازم، آئین معنوی قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) اجرا و با شصت و پنج پرس غذای گرم متبرک رضوی از کارکنان و معلولین این مرکز پذیرایی به عمل آمد.

همچنین به مناسبت روز جهانی معلولان، بانوان کانون امور بانوان و خانواده شهرستان آذرشهر از معلولان و سالمندان مرکز سالمندان  بهزیستی شهرستان دیدار کردند.
نسرین خلیل پور مسئول کانون امور بانوان و خانواده شهرستان آذرشهر در دیدار از خانه معلولان گفت: معلولان انسان هایی با باورهای قوی و امیدوار هستند که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر در همه عرصه ها فعالیت می کنند‌.
وی افزود: با وجود معلولیت در بعضی از انسان ها، آن ها با برخورداری از اراده قوی به قله های افتخار دست یافته اند.
خلیل پور با اشاره به اینکه گره گشایی از مشکلات معلولان موجب خشنودی خدا و اهل بیت(ع) است، اضافه کرد: امروز خدمت به اقشار معلول و آسیب پذیر وظیفه آحاد مردم است و خادمیاران رضوی این نقش را به خوبی ادا می کنند.
خلیل پور افزود: افراد دارای معلولیت دارای توانایی های ویژه ای هستند که دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان آذرشهر تلاش خواهد کرد از این ظرفیت ها استفاده می کند.
در این دیدار بسته های تبرکی از سوی خادمیاران دفتر مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر به معلولان و سالمندان مرکز بهزیستی اهدا شد و علاوه از این تعداد نود پرس غذای گرم بین معلولان و سالمندان مرکز توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی