پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

روز جهانی معلولان در اهر گرامی داشته شد

خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان اهر با حضور در هنرستان فنی و حرفه ای سبحان این شهرستان و توزیع شیرینی و اهدای تبرکی آستان قدس رضوی از دانش آموزان معلول این هنرستان به مناسبت روز جهانی معلولین تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، در این مراسم تلاوت قرآن و قرائت صلوات خاصه امام مهربانی ها توسط خادمیار سجاد یحیایی و مدیحه سرایی توسط خادمیار محجوب اهری، علاوه بر ایجاد شور و شعف و شکوه رضوی وصف ناپذیر در جمع معلولان اهری، روحیه امید و شادابی مضاعفی را در جمع آنها پدید آورد.
آیت الله حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر با تبریک روز جهانی معلولین، توجه جدی مسئولین به حل مشکلات این عزیزان را خواستار شد و افزود: امروز خدمت به اقشار آسیب‌پذیر وظیفه همه مردم است و خادمیاران رضوی این نقش را به خوبی ایفا کرده‌اند و بندگان الهی باید در همه حالات شکرگزار نعمت های الهی باشند و حمد و ثنای الهی را از یاد نبرند.
محرم زاده نماینده شهرستان اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در این دیدار بهترین اعمال را خدمت به هم نوعان برشمرد و اظهار داشت: همه ما در مقابل این عزیزان مسئولیم.

وی همچنین از برگزارکنندگان مراسم و خادمیاران رضوی که فرصتی فراهم کردند تا به مناسبت روز جهانی معلولین مسئولین در کنار عزیزان درد کشیده باشند تشکر و قدردانی  کرد.
مهدی اقبال ریحان مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان اهر ضمن تشکر از حضور امام جمعه شهرستان اهر آیت الله حاجی زاده، محرم زاده نماینده شهرستان اهر در مجلس شورای اسلامی  و سایر مسئولین شهرستانی در این برنامه، گفت: روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی‌های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست.

اقبال ریحان از احداث اتاق ورزش ویژه معلولان این هنرستان با همکاری کانون خدمت رضوی و ادارات آموزش و پرورش و ورزش جوانان خبر داد و از مدیران این ادارات به جهت همکاری قدردانی کرد.
در پایان برنامه  از 32 دانش آموز معلول این هنرستان با اهدای جوایز و تبرکات رضوی تقدیر به عمل آمد.

همچنین همزمان با گرامیداشت هفته جهانی معلولان، خادمیاران رضوی شهرستان اهر به همراه رئیس اداره بهزیستی با خانواده نوجوان  دارای معلولیت جسمی، که منتسب به خانواده شهید حسن زاده است، دیدار کردند.
خادمیاران اهر در همراهی با رئیس اداره بهزیستی شهرستان در منزل نوجوان معلول جسمی حرکتی حضور یافته و از خانواده نوجوان احوال پرسی و دلجوئی کرده و به گفتگو نشستند.
مهدی اقبال ریحان مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان اهر در این دیدار با اشاره به اینکه گره‌گشایی از مشکلات معلولان موجب خشنودی حضرت ثامن‌الحجج(ع) می شود عنوان کرد: معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نقص عضوها  با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می‌توان به قله‌های افتخار دست یافت.
در این دیدار برای قوت قلب به خانواده معلول متبرکات رضوی هدیه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی