پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

معطر شدن آسایشگاه معلولین تبریز به شمیم بارگاه رضوی با حضور خادمیاران

شمیم حرم مطهر رضوی با حضور خادمیاران امام رضایی در همراهی با دبیر کانون های خدمت رضوی استان، آسایشگاه های معلولان تبریز را فرا گرفت.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، همزمان با روز جهانی معلولان، خادمیاران امام رضایی دفتر استان در معیت محمد یوسف شاکری، دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان و حمید باقرپور معاون خدمت رضوی از معلولین ذهنی و جسمی آسایشگاه های نگهداری معلولین خوبان، موسسه خیریه فیاض بخش و مرکز توانبخشی و نگه‌داری شبانه‌روزی سالمندان محبت تبریز دیدار کردند.
در این دیدار خادمیاران با حمل پرچم سبز گنبد طلایی بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و با نوای آمدم ای شاه پناهم بده، خط امانی زه گناهم بده، حال و هوای آسایشگاه ها را دگرگون کرده و دل های شکسته معلولان، سالمندان و قلب های مالامال از عشق کادر ایثارگر آن ها را روانه حرم مطهر و نورانی امام مهربانی ها کردند.
شاکری و خادمیاران حاضر ضمن احوال پرسی و دلجویی از معلولین ساکن آسایشگاه ها با کادر زحمتکش و ایثارگر آن ها به گفتگو نشسته و از زحمات و جانثاری های شبانه  روزی آن ها در پرستاری و نگهداری از معلولین و سالمندان تقدیر کردند.
دبیر کانون های استان در این دیدار خطاب به کادر آسایشگاه گفت: بشر در اجتماع جمعی زنده است، انسان ها با در کنار هم بودن زندگی را معنی می بخشند، امروز خادمیاران آستان قدس رضوی آمده اند تا به شما مردان و زنان خدوم و ایثارگر بگويند در کنار شما هستیم و با شما همدردیم و هر زمان آماده ایم تا از درد و آلام شما بکاهیم.
وی افزود: انسان وقتی به چنین مکانی می آید اصل عشق انسانی را مشاهده می کند، مددکارانی را می بیند که شبانه روز تمامی سختی ها و ناراحتی ها را از دل و جان پذیرا هستند تا به این انسان های به ظاهر شکسته و از کار افتاده خدمت کنند و این خدمت بی منت و مجاهدت خاموش و بی تکلف عشق واقعی را معنا می کند.
گفتنی است در این سه آسایشگاه تعداد دویست پرس غذای گرم نذری که توسط سفره خانه امام رضا(ع) تهیه شده بود بین معلولین آسایشگاه ها توزيع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی