پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۴

عقد تفاهم نامه بین کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) با سازمان بسیج رسانه کرمان

به منظور توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و همچنین همکاری های آموزشی رسانه ای مشترک تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج رسانه استان و کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان امضا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حامد شجاعی، مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان در حاشیه عقد این تفاهم نامه همکاری با تقدیر از خدمات و مشارکت سازمان بسیج رسانه استان در انعکاس اخبار و فعالیت های کانون های خدمت رضوی از طریق رسانه های مکتوب و پایگاه های خبری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ امام رضایی در استان گفت: با توجه به توسعه و تحول رسانه های نوین و همچنین وجود شبکه های اجتماعی و فضای مجازی که نسل چهارم انقلاب را متوجه خود ساخته است، رسانه ها نقش و تاثیر به سزایی در ترویج فرهنگ رضوی خواهند داشت.
شجاعی هدف از انعقاد این تفاهم نامه همکاری را، ایجاد تبادل نظر، هم فکری و هم افزایی رسانه ای با اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: از طریق این تفاهم نامه بستر لازم جهت عضویت فعالین رسانه ای در هیئت اندیشه ورز کانون رسانه های رضوی فراهم خواهد شد و ان شاالله دوره های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی خبرنگاران استان را با مشارکت بسیج رسانه استان در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی با بیان اینکه پیش از این میزگرد های تخصصی رضوی را با مشارکت سازمان بسیج رسانه برگزار کرده ایم گفت: در جشنواره رسانه ای ابوذر نیز یکی از موضوعات و محورهای جشنواره زندگی به سبک رضوی بود که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی خوشبختانه شاهد استقبال و مشارکت اصحاب رسانه بودیم.
وی از اعزام تیم رسانه ای متشکل از خبرنگاران استان برای کشیک تخصصی در حرم مطهر خبرداد و گفت: تاکنون به مناسبت های مختلف تیم های رسانه ای در دهه کرامت، دهه آخر ماه صفر به مشهد مقدس جهت تهیه گزارش اعزام شده اند.
شجاعی همچنین به جذب خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در قالب نذر رسانه یا یاور رضوی اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه استان که علاقه مند خدمت به این بارگاه منور هستند می‌توانند در قالب یاور رضوی با کانون خادمان رسانه ای امام رضا در استان کرمان همکاری داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی