پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۴

خادمیاران رضوی خانه نیازمندان را رایگان تعمیر کردند

تعمیر و بازسازی منزل یکی از مددجویان کانون های خدمت رضوی به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون سیدالشهدا شهرستان رفسنجان به همت خادمیاران رضوی و با همکاری خیرین انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا معصومی، مسئول کانون محله ای خدمت رضوی سیدالشهدا(ع) بیان داشت: در راستای کارهای جهادی و خداپسندانه خادمیاران و یاوران رضوی، منزل یکی دیگر از مددجویان تحت پوشش این کانون های محله ای به همت خادمیاران و یاوران رضوی و همکاری یکی از خیریه های این شهرستان در طی چند روز بازسازی و تعمیر شد.
معصومی ادامه داد: شناسایی و پیگیری نیازها و مشکلات نیازمندان منطقه، دغدغه و وظیفه اصلی کانون های خدمت رضوی است.
وی افزود: نیازمندان بسیاری به واسطه مردم و خیریه ها شناسایی شدند و به کانون های خدمت رضوی معرفی شده اند و مشکلات آن ها در هر زمینه ای که باشد پس از بررسی و پیگیری های لازم و در بیشتر مواقع به همت خادمیاران و یاوران رضوی و به عنایت ویژه آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام رسیدگی می شود.
معصومی ادامه داد: با معرفی و همکاری یکی از خیریه های این شهرستان منزل یک مددجو، به همت و تلاش خادمین رضوی کانون سیدالشهداء، در طی چند روز تعمیر شد. هزینه تعمیر این منزل حدود ۱۷ میلیون تومان شد که به همت یکی از خیرین تامین شده است و به امید خدا پیگیری های لازم، برای تعمیر و تجهیز و بازسازی منزل چند مدد جوی دیگر در روز های آینده انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی