پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۴

اولین یادواره شهدای روحانی جنوب استان کرمان برگزار شد

اولین یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان، با حضور خادمیاران و یاوران رضوی در شهر عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری راوی، سیره تفحص شهداء قم در این مجلس گفت: نگاه اگر مادی‌گرایی شد طلحه و زبیریان تربیت می شوند اما اگر نگاه خطی، معنوی و انقلابی شد نگاه نصرت علوی و فاطمی خواهد بود و تربیت بر این اساس شکل می گیرد.
وی افزود: جنگ دیروز جنگ قرارگاه بود، مرز خاکی و مهمات، توپ، تانک و تفنگ بود اما جنگ امروز جنگ دیدگاه، مرز بدون حد و مهمات انواع تفکر است.
ایشان خاطرنشان کرد: جهاد تبیینی که امروز رهبر معظم انقلاب دستور دادند ببینید در روش مبارزاتی شهید نواب صفوی چگونه است که بزرگان امروز ما در جلسات ایشان شرکت می کردند.
وی ابراز داشت: خیلی ها انقلابی بودند و انقلابی نماندند خیلی ها با حسین بودند و بی حسین از دنیا رفتند، امروز "این عمار" بصیرت افزایی و مطالبه گری به حق است.
این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: امروز استقامت از آن کسانی است که پای جنگ عقیده خود ایستاده اند و هیچگاه اسیر جنگ شناختی دشمن نمی شوند.
وی در پایان یادآور شد: مدیریت جهادی و انقلابی بدون حرکت استشهادی فایده ندارد باید مدیر، هنگام نیاز به دل میدان بزند و حرکت استشهادی برای حل مشکلات مردم کند.
لازم به ذکر است حمل پرچم متبرک به بارگاه امام رضا(ع) و قرائت صلوات خاصه فضای معنوی جلسه را دو چندان کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی