پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تاکید کرد:
۱۴۰۱-۰۹-۱۵

روضه‌های خانگی دهه فاطمیه، فرصت جهاد تبیین و ارتقای مشارکت اجتماعی بانوان

بنیاد کرامت رضوی با پشتیانی از برپایی روضه‌های خانگی دهه فاطمیه در مشهد مقدس و سراسر کشور، برنامه‌هایی در راستای جهاد تبیین و یاری محرومان را نیز دنبال خواهد کرد.

به گزارش آستان‌نیوز، مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در جلسه توجیهی شبکه مردمی قرارگاه نجمه خاتون که به منظور احیای روضه الزهرا(س) دهه فاطمیه برگزار شد، در این باره گفت: همانطور که قرارگاه نجمه خاتون در دهه آخر ماه صفر و ایام شهادت حضرت رضا(ع)، بستر فعالیت‌های اجتماعی بانوان در سطح شهر بود، تصمیم داریم از این ظرفیت در دهه فاطمیه نیز استفاده کنیم.


استفاده از ظرفیت ۸ هزار روضه خانگی
فاطمه دژبرد با اشاره به فرصت ارتباطی ایجاد شده با ۲۸۰۰ محفل روضه خانگی در مشهد مقدس افزود: در کنار احیای روضه الزهرا(س)، می توان از  ظرفیت ۸ هزار روضه خانگی  برای انجام فعالیت‌هایی از جمله حضور کارشناسان حوزه جهاد تبیین به روضه‌ها برای پاسخگویی به سوالات و شبهات و همچنین کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه با مشارکت بانوان، استفاده کرد.


بستر تقویت مشارکت‌های اجتماعی بانوان
دژبرد ادامه داد: تقویت مشارکت‌های اجتماعی در زمینه‌هایی همچون کمک به نیازمندان نیز در روضه‌های خانگی مورد توجه قرار دارد. 
وی افزود: به عنوان مثال اگر بتوانیم در هر روضه خانگی، فقط برای یک کودک نیازمند یک دست لباس گرم تهیه کنیم، می‌شود با مشارکت ۸ هزار روضه خانگی سراسر کشور، در دهه فاطمیه به ۸ هزار کودک لباس گرم هدیه داد.


پویش "نذر مادر"
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت همچنین به برگزاری پویش "نذر مادر" در ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: در این پویش از بانوانی که در روضه‌های خانگی شرکت می‌کنند دعوت خواهد شد تا در نذرهای مشارکتی حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی