پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۵

ارائه دستاوردهای پژوهشی حوزه کسب ‌و کارهای نوین آستان قدس رضوی در نمایشگاه پژوهش

با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی حوزه کسب‌ و کارهای نوین آستان قدس رضوی، موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی و شرکت کسب ‌و کار رضوی در نمایشگاه پژوهش و فن‌آوری مشهد حضور پیدا کرده‌اند تا ضمن معرفی این توانمندی‌ها، فرصتی را برای توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، رونق تولید و ایجاد اشتغال فراهم کنند.

به گزارش آستان نیوز، در این نمایشگاه که از ۱۴ تا ۱۶ آذر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد درحال برگزاری است، این دو شرکت علاوه‌بر ارائه اقدامات پژوهشی، توانمندی‌ها و خدمات خود را برای توسعه کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان به علاقه‌مندان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی معرفی می‌کنند.
 

ارائه طرح‌های پژوهشی در حوزه کیفیت 
معرفی خدمات توانمندسازی سازمانی ارائه شده توسط موسسه کیفیت رضوی؛ ارائه خدمات در خصوص جایزه تعالی پیشرفت(EFQM)؛ معرفی سامانه‌های رتبه‌بندی محصولات، خدمات و کسب‌وکارها؛ ارائه مشاوره‌های مدیریت کیفیت و استانداردهای ایزو و همچنین معرفی شناسنامه دیجیتال کیفیت برای سازمان‌‌ها و محصولات مختلف، از جمله برنامه‌های موسسه کیفیت رضوی در این نمایشگاه به‌شمار می‌رود.
همچنین در این نمایشگاه علاوه‌بر ارائه سابقه ارزیابی‌های صورت گرفته برای محصولات و خدمات براساس الگوی طیب، پژوهش‌هایی که در ۶ زنجیره نان، برنج، گوشت، خرما، زعفران و پسته انجام شده است نیز به علاقه‌مندان معرفی خواهد شد.
 

ارائه خدمات کسب‌ و کار در قالب سکوی تامین مالی جمعی و سامانه پیشه
شرکت کسب‌ و کار رضوی هم به منظور ارائه خدمات کسب‌وکار، پشتیبانی و تسهیل‌گری در این رویداد شرکت کرده است.
بدین منظور این شرکت در قالب سکوی تامین مالی جمعی، پلتفرم تخصصی پیشه و کلینیک کسب‌وکار، خدمات خود را معرفی خواهد کرد.
سوغات متبرک رضوی و عطر رضوی هم از دیگر محصولات این شرکت به‌شمار می‌رود که در نمایشگاه هفته پژوهش در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.
گفتنی است، پیش از این تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت کسب‌وکار رضوی و مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد برای استفاده از ظرفیت‌ها و خدمات سامانه جامع خدمات  کسب‌وکار پیشه با هدف کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور زیرمجموعه این دانشگاه امضا شده بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی