پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۵

عرضه ۱۵۰ اثر از تازه‌های نشر بنیاد پژوهش‌های اسلامی در نمایشگاه پژوهش 

بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی ضمن حضور در نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی، ۱۵۰ اثر از تازه‌های نشر خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

جواد روشندل، مسئول غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت وگو با آستان‌نیوز، با اشاره به حضور بنیاد در نمایشگاه پژوهش و فناوری گفت: این بنیاد همچون سال های پیشین در این نمایشگاه حضور یافته و آثار و پژوهش‌های خود طی دو سال اخیر را در معرض دید عموم قرار داده است.
وی ابراز کرد: یکی از تازه‌ترین آثاری که طی سال گذشته و سال جاری در این مرکز به چاپ رسیده است جلدهای ۴۰ تا ۴۵ کتاب ارزشمند «المعجم فی فقه لغه القرآن و سر البلاغه» است که در این نمایشگاه معرفی و عرضه شده است.
روشندل ادامه داد: «بوستان سالکان، شرح صحیفه سجادیه»، «هدایه امه»،«ذخیره المعاد فی شرح الارشاد»، «ترجمه فارسی نهج البلاغه » ،«اطلس تاریخی سادات ایران»،«التفسیر البنائی القرآن الکریم»، «کتاب القضا» و... از جمله آثار تازه انتشار یافته این مرکز است که در نمایشگاه حاضر عرضه شده است.
 وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بخشی از این نمایشگاه ایده‌ها و پژوهش‌های نو و کاربردی همچون خادم تراز، پند بیهوده، جریان‌های اخلاق پژوهی در تمدن اسلامی تا سده ششم، تحلیل ادعیه باران، تحلیل روایت محاسن کلامنا، منابع عیون اخبار الرضا(ع) و... معرفی شده است.
مسئول غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، همچنین اضافه کرد: طی دو سال اخیر همایش‌ها و وبینارهای ملی و بین‌المللی متعددی در این مرکز برگزار شده است که در این نمایشگاه به معرفی آن ها پرداخته شده است از جمله این همایش‌ها، وبینار بین المللی عقلانیت و ادیان با تاکید بر سیره رضوی، دهمین پیش نشست همایش بین المللی الهیات عملی، همایش علمی سیره امام رضا(ع) و....است.
وی ادامه داد: در بخشی دیگر از این نمایشگاه عناوین کرسی‌های علمی و ترویجی که طی دو سال اخیر برگزار شده و شامل ۲۵ کرسی ترویجی می باشد و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز و فعالیت‌های این هیئت‌ها برای مخاطبان معرفی شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی