پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۵

  ارائه دستاوردهای فرهنگی درباره نوجوان و جوان، هدف حضور موسسه جوانان در نمایشگاه پژوهش

موسسه جوانان آستان قدس رضوی در کنار سایر مجموعه ها موسسات آستان قدس رضوی در نمایشگاه پژوهش و فناوری حضور فعالی یافته است.

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در این باره در گفت وگو با آستان نیوز، به اهداف حضور این موسسه در نمایشگاه پژوهش و فناوری که به مناسبت هفته پژوهش به مدت سه روز در نمایشگاه بین‌المللی شهر مشهد دایر شده است، گفت: موسسه جوانان آستان قدس رضوی در تغییر ماموریتی که داشته در حوزه مبانی فکری جوان و نوجوان فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و در همین راستا آثاری را تالیف و به جامعه هدف عرضه کرده است.
مجتبی مختاری، اظهار کرد: در این سال ها کتاب های متعددی از جمله مجموعه 7 جلدی «هفت روز در بهشت» و مجموعه سه جلدی« بی نهایت» را منتشر و روانه بازار نشر کردیم.
وی به برگزاری دوره‌های «بی نهایت» ویژه نوجوانان دهه هشتادی توسط این موسسه اشاره کرد و گفت: در این دوره‌ها که به صورت مجازی برگزار می‌شود، جوانان به پاسخ سوالاتی که ذهن آنان را درگیر کرده است می‌رسند.
مختاری به اهداف حضور این موسسه در نمایشگاه پژوهش و فناوری اشاره و تصریح کرد: هدف ما از حضور در نمایشگاه پژوهش، معرفی دستاوردهای این سازمان در حوزه جوان و نوجوان، به اشتراک‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی و تبادل تجربیات با سایر مراکز فرهنگی است.
مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی تصریح کرد: در حوزه تربیت نسل جوان و نوجوان برای زیر ساخت‌های فکری تولید چند کتاب را در دستور کار قرار داده‌ایم که این کتاب‌ها در دو دسته کتاب‌های اصلی است که شامل مبانی اعتقادی بر پایه دین اسلام است و مجموعه ای از کتاب های تکمیلی است که در دوره‌های مختلف در اختیار نوجوانان قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است، این نمایشگاه از تاریخ 14 تا 16 آذرماه به مدت سه روز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد سالن فردوسی از ساعت 10 تا 19 میزبان مخاطبان و پژوهشگران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی