پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عامل به نشر تاکید کرد:
۱۴۰۱-۰۹-۱۵

پژوهش؛ مبنای کتاب های منتشر شده در انتشارات به نشر

مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: مبنای کتاب های علوم اسلامی، رمان، داستان و شعر چاپ شده در به نشر تحقیق و پژوهش است‌. 

به گزارش آستان نیوز، مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان خراسان رضوی که از ١۴ تا ١۶آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است، گفت: مجموعه انتشارات آستان قدس رضوی، به نشر، با توجه به رویکرد جدید خود مبنی بر عرضه آثاری با محوریت معارف اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، سنت و سیره اهل البیت(ع) به ویژه امام رضا(ع)، گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش های نظام ولایی در قالب های رمان، داستان و شعر اقداماتی را در دستور کار دارد.


غنای آثار، هدف به نشر است
 وی افزود: مهمترین هدف ما این است محتوایی که برای مخاطب عمومی منتشر می شود از نظر مفهمومی و محتوایی غنی باشد و در همین راستا، عمده آثار منتشر شده از سوی انتشارات آستان قدس رضوی بر مبنای پژوهش تنظیم می شود که در موضوعاتی مانند سنت و سیره معصومین(ع) و گفتمان انقلاب اسلامی این اصل جدی تر است و در این زمینه حتما مستندنگاری انجام می شود.

مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی رضوی در ادامه عنوان کرد: آثار منتشر شده مانند مجموعه بیست جلدی «یک روایت معتبر» به موضوعات، شخصیت ها و وقایعی که در انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده اند، می پردازد و این مجموعه براساس مستندات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهیه شده است. هر چند آثار منتشر شده جنبه عمومی دارد اما کاملا بر مبنای پژوهش و تحقیق تالیف شده اند و از نظر محتوایی غنای لازم را دارد.


140 اثر ویژه مخاطب بزرگسال در غرفه به نشر
وی افزود: در غرفه به نشر، در نمایشگاه هفته پژوهش امسال، ١۴٠ اثر ویژه مخاطب بزرگسال در موضوعات انقلاب اسلامی، سیره رضوی و معارف دینی و اسلامی ارائه شده است که با ٢٠درصد تخفیف ویژه این نمایشگاه به علاقمندان کتاب عرضه می شود.
سعیدی تصریح کرد:در میان این آثار مجموعه پنج جلدی ویژه مخاطبان نوجوان وجود دارد که این رمان برای آشنایی مخاطب نوجوان با زندگی و سیره معصومین(ع) است و مبنای تالیف آن پژوهش های انجام شده در این زمینه می باشد.همچنین یک مجموعه ده جلدی رمان با موضوع معصومین(ع) در دستور کار داریم که دو جلد آن به زودی چاپ خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی