پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۶

معرفی ۲۰ دستاورد و اختراع نوین دانشگاه امام رضا(ع) در نمایشگاه پژوهش 

همزمان با هفته پژوهش، ۲۰ دستاورد و اختراع نوین دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در نمایشگاه فناوری و پژوهش در معرض دید مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آستان‌نیوز، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در این رویداد که در محل نمایشگاه بین المللی شهر مشهد، در حال برگزاری است، در غرفه ای مجزا، به ارائه طرح‌های پژوهشی استادان و پروژه‌های تقاضا محور، کتاب‌ها و مقالات منتشر شده اساتید در مجلات داخلی و خارجی و گواهی ثبت اختراعات دانشجویان پرداخته است.
تاکنون بیش از ۹۰ مقاله در نشریات معتبر بین المللی به چاپ رسیده است که شماری از آن ها در این نمایشگاه عرضه شده است. همچنین طرح‌های پژوهشی برون سازمانی از جمله همکاری با بیمارستان رضوی، شهرداری مشهد، موسسه نشر و انقلاب اسلامی، زمین و مسکن شهرداری، شرکت آب منطقه ای و... از دیگر بخش های غرفه دانشگاه در این نمایشگاه است. معرفی طرح‌های خاتمه یافته و در دست اجرا، معرفی فعالیت‌ها و رویکردهای سه مرکز تحقیقات کاربردی تبلیغ و تربیت دینی امام رضا(ع)، مرکز تحقیقات و فناوری های زیستی سلامت دانشگاه امام رضا(ع) و تحقیقات شهرسازی و معماری نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است. 
 

معرفی ۲۰ دستاورد و اختراع نوین دانشگاه امام رضا(ع) در نمایشگاه پژوهش


صفحه شطرنجی لیزری با قابلیت غربالگری کیفی ناهنجاری‌های اسکنی، دستگاه تحریک گرمایی، قوزبند طبی هوشمند با فناوری هشدار صوتی و اتصال به تلفن همراه، الکترود یکپارچه گیره اندامی در ثبت سیگنال الکتریکی قلب، پروتز زانو مجهز به تعدیل کننده الکترو مغناطیسی، دستگاه اندازه‌گیری ضربان قلب، spo2 و دمای بدن نوزادان و... برخی از دستاوردهایی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
همچنین دستگاه گیرنده صوتی مجهز به آلارم نوری بخش nicu، منبع نور بهینه اندوسکوپی، دستگاه نبولیزر sophia ویژه بیماران ریوی مانند برونشیت و التهاب ریه یا آسم شدید و... نیز از دیگر دستاوردهای نوینی است که به همت اساتید و دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) انجام شده و در این نمایشگاه معرفی و رونمایی شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی