پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۱

دیدار بانوان خادمیار شبستری با پرستاران مرکز توانبخشی

خادمیاران کانون امور بانوان و خانواده شبستر در روز پرستار برای ارج گذاری به خدمات پرستاران زحمتکش به دیدار پرستاران مرکز توانبخشی شهرستان شتافتند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، در سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) اسوه مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی و نمونه والای صبر و شکیبایی، به منظور ارج نهادن به مقام ایثار فرشتگان سفیدپوش عرصه سلامت، پرستاران زحمتکش، بانوان خادمیار کانون امور بانوان و خانواده شهرستان شبستر به ديدار جمعی از این ایثارگران شتافتند.
بانوان خادمیار رضوی در روز پرستار در محل مرکز  توانبخشی و نگهداری از معلولان ذهنی بانوان بالای ۴۰ سال  علی بن ابیطالب (ع) شبستر حضور یافتند و با اهدای گل و شیرینی از خدمات پرستاران زحمتکش مرکز تجلیل به عمل آوردند.
در این دیدار که در  دفتر احد قدرتی مسئول مرکز توانبخشی ترتیب یافت، ایشان ضمن تشکر و خوش آمد گویی به خادمیاران گفت: این مرکز نزدیک ۷۰ بانوی سالمند و معلول را تحت پوشش خود دارد و پرستاران این مرکز در سه شیفت متفاوت با دلی پر از مهر و محبت و صبری چون صبر زینبی از عزیزان این مرکز پرستاری و نگهداری می‌کنند و خود را خادم این انسان های دردمند می دانند.
قدرتی ضمن بیان مشکلات و سختی های پیش روی پرستاران گمنام مرکز، خواستار  توجه و حمایت بیشتر از این گونه مراکز توان‌بخشی شد.
در این مراسم خادمیاران رضوی ضمن گفتگوی صمیمانه با  پرستاران مرکز، با اهدای شیرینی، شاخه گل رز و متبرکات آستان قدس رضوی، از زحمات پرستاران مرکز تجلیل به عمل آوردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی