پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

عرض ارادت به مقام حضرت زینب(س) در چهارشنبه‌های امام رضایی هریس

خادمیاران کانون امور بانوان و خانواده شهرستان هریس برای برگزاری مراسم چهارشنبه های امام رضایی در جمع اهالی روستای ترکایش شهرستان حضور یافتند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، همزمان با میلاد با سعادت و سراسر نور و رحمت مظهر صبر و بردباری حضرت زینب کبری(س) روستای "ترکایش" شهرستان هریس میزبان خادمیاران کانون امور بانوان و خانواده شهرستان در مراسم چهارشنبه های امام رضایی بود.
این مراسم  با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و طنین صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام در مسجد روستای ترکایش آغاز گردید و در ابتدای مراسم بانوان حاضر همنوا باهم زیارت مخصوص امام رئوف را قرائت نمودند و در ادامه مراسم بانو زهرا کیایی مطالبی در شأن و منزلت عقیله بنی هاشم پیام رسان حادثه عظیم کربلا بیان کرد.
کیایی در قسمتی از سخنان خود گفت: بانوان گرانقدر اگر زندگی خود و خانواده خودمان را بر طبق فرمایشات معصومین علیهم السلام تنظیم نکنیم، حادثه کربلا دوباره تکرار خواهد شد. الان تکلیف شما بانوان گرامی، داشتن بصیرت و آگاهی کافی برای تربیت نسل جدید است. اگر مادران مراقب نکنند فرزندان را در تاری که دشمن عنکبوت وار بافته است گرفتار خواهند دید. بهتر است شما مادران از تجملات زندگی کم کرده و برای رشد معنوی فرزندان خود هزینه کنید. سعی کنید آن ها را زیاد به سفر های زیارتی  ببرید و آن ها را با سیره رضوی و اهلبیتی بیشتر آشنا کنید.
در ادامه مراسم از بانو رقیه حاجی نسب، پرستار روستا با تقدیم هدایا تجلیل به عمل آمد و جلسه با دعا برای سلامتی و فرج آقا اباصالح المهدی(عج) به پایان رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی