پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد:
۱۴۰۱-۰۹-۱۶

برگزاری هزار کرسی تلاوت رضوی در استان‌های کشور 

همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) و سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی کرسی‌های تلاوت رضوی در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: با همکاری کانون‌های خدمت رضوی در استان‌های مختلف کشور برنامه کرسی‌های تلاوت رضوی با عنوان «مکتب سلیمانی، زندگی قرآنی» از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی ماه در مساجد سطح کشور برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان تصریح کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقدمات برگزاری حداقل ۱۰۰۰ کرسی تلاوت رضوی در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته شده است که در این محافل قاریان و حافظان برجسته بین‌المللی به تلاوت آیات دلنشین قرآن می‌پردازند.  
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی هدف از برگزاری این محافل را تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی با محوریت حضرت رضا(ع) و پیوند معنوی با سایر استان‌ها در سراسر کشور، تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره تشکیل این محافل برای استماع قرآن، تشویق علاقه‌مندان به انس با قرآن به ویژه جامعه نوجوانان و جوانان در مراکز و مجموعه‌های دینی و فرهنگی سطح کشور عنوان کرد.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از زمان و برگزاری این مراسم‌های قرآنی می‌توانند  با شماره تلفن 05132290876 داخلی 123 تماس بگیرند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی