پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش:
۱۴۰۱-۰۹-۱۶

آستان قدس رضوی در مسیر پژوهش موفق است

استاندار خراسان رضوی با اشاره به فعالیت‌ها و توفیقات پژوهشی آستان قدس رضوی، گفت: این آستان مقدس تاکنون مسیر موفقی را در عرصه پژوهش طی کرده است که این مسیر با کیفیت بيشتر و بهتر در حال ادامه یافتن است.

به گزارش آستان نیوز، یعقوبعلی نظری صبح امروز شانزدهم آذر در جريان بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان، گفت: خوشبختانه پژوهش‌ها با تکیه بر مسائل استان و کشور در دانشگاه ها، مراکز دانش آموزی، حوزه‌های علمیه و شرکت های دانش بنیان در حال انجام است که این اقدامات نوید بخش حل هرچه بیشتر چالش های پیش روی استان است. 
وی درباره نقش آستان قدس رضوی در عرصه پژوهش هم اظهار کرد: در استان این افتخار را داریم که در ملجأ نورانی امام هشتم(ع) توفیق کار اجرایی داشته باشیم؛ وجه تمایز ما با استان‌ های دیگر وجود بارگاه منوّر آقا علی ابن موسی الرضا(ع) است. آستان قدس رضوی بخش اجرایی مربوط به بارگاه منوّر امام رضا(ع) را بر عهده دارد و افتخار ما این است که در اتصال به این منبع معنوی، امور اجرایی استان را پیش ببریم. 
یعقوبعلی نظری به یکی از بخش های شاخص حوزه های علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی اشاره و عنوان کرد: آستان قدس رضوی با دارا بودن بنیاد پژوهش‌های اسلامی در زمینه های مختلف از جمله سیره عملی ائمه(ع) و سایر موضوعات پژوهشی مسیر موفقی را تا کنون طی کرده است که این مسیر با کیفیت بيشتر و بهتر در حال ادامه یافتن است. 
شایان ذکر است، نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی به همت ستاد هفته پژوهش استان خراسان رضوی با حضور ٧٩ سازمان و موسسه پژوهش محور و دانش بنیان از جمله یازده مجموعه و موسسه از آستان قدس رضوی از ١۴ تا ١۶ آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی