پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

استانداردسازی؛ از کیفیت محصول تا سلامت محیط کار در یک کسب و کار حلال
۱۴۰۱-۰۹-۱۶

نشان طیب، دستاورد شرکت دانش بنیان کیفیت رضوی 

مدیر عامل شرکت دانش بنیان کیفیت رضوی گفت: در سال 1397 شرکت دانش بنیان کیفیت رضوی با هدف تعریف کیفیت سنجی آغاز به کار کرد تا براساس دانش و استاندارد مشخص که شایسته مجموعه منتسب به آستان قدس رضوی است، اقدام به سنجش محصولات صنایع غذایی کند.

به گزارش آستان نیوز، ایمان اسدی افزود: اساسا معتقدیم محصولی در آستان قدس رضوی باید به مرحله تولید برسد که دارای کیفیت بالا باشد که شان و جایگاه مجموعه منتسب به آستان مبارک امام رضا(ع) را حفظ کند به همین دلیل تلاش شد، با احصای استاندارهای لازم، نشان طیب راه اندازی شد. 
اسدی اظهار کرد: در این زمینه قراردادی کلان با معاونت علمی ریاست جمهوری در زمینه تولید دانش برای زنجیره غذایی منعقد شد که در این زنجیره برای محصولاتی نظیر نان، خرما، کشمش، گوشت و چند محصول دیگر، تولید دانش کردیم که در نمایشگاه هفته پژوهش استان در مجموعه غرفه های آستان قدس رضوی این دستاوردها ارائه شد.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان کیفیت رضوی در توضیح بیشتر به نمونه ای اشاره و عنوان کرد: به عنوان مثال نان طیب در موضوع کیفیت سنجی، نانی است که کیفیت بالایی دارد و از زنجیره کامل غذایی برخوردار است. در این نان از هیچ گونه بهبود دهنده ای استفاده نشده است و یک نان فراسودمند، برای تغذیه تلقی می شود. این نان این ویژگی را دارد که در دراز مدت پروبیوتیک و آنتی بیوتیک لازم بدن را تامین می کند.

اسدی خاطر نشان کرد: در نشان «طیب» حتی شرایط سلامت محیط کار، دستمزد کارگر و جذابیت های بازار در یک کسب و کار حلال دیده شده است تا مصرف کننده با دیدن نشان کیفیت طیب از هر نظر نسبت به سلامت ماده غذایی مصرفی مطمئن باشد.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان کیفیت رضوی گفت: در مجموع فعالیت های این شرکت دانش بنیان بر محور پژوهش است که دستاوردهای آن در زندگی به سبک رضوی معنا پیدا می کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی