پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:
۱۴۰۱-۰۹-۱۷

پیام اتفاقات اخیر، دوری از مصلحت‌اندیشی و جدی گرفتن مشکلات جامعه است 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائلی که امروزه طی سه ماه اخیر شاهد آن بودیم پیامی داشت و آن هم ضرورت جدی گرفتن مسائل و مشکلات مردم، شفافیت در جامعه و دوری از مصلحت‌اندیشی است.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، در آئین بزرگداشت روز دانشجو که ویژه دانشجویان پسر دانشگاه بین‌‌المللی امام رضا(ع) در سالن شهید فخری‌زاده این دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: 16 آذرماه و روز دانشجو یادآور نشاط جامعه علمی است.
وی در ادامه به وقایع اخیر اشاره وعنوان کرد: مردم حرف برای گفتن دارند و امروز شرایطی فراهم آمده است که باید در چارچوب‌های مشخص با آنان گفت وگو کرد و حرف‌های آنان را شنید. جامعه ما باید به سمتی برود که برای پاسخگویی منعی وجود نداشته نباشد، همه مسئولین باید پاسخگو باشند و تریبون‌ها باید در فضای گفتمانی و تبادل نظر تشکیل شود.
رئیس کمیسیون اصل 90 ، ادامه داد: باید مسیرها و فضاهای مشخصی برای شنیدن حرف‌های مردم تعبیه و برای حل مشکلات جامعه راهکارها و تدابیری اندیشیده شود.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: ارتباط نماینده مجلس فقط در هنگام رای‌گیری و انتخاب نمایندگان نیست، بلکه این ارتباط باید دائمی باشد و در تعریف نماینده مجلس باید گفت رابطه مردم با نمایندگان مجلس همچون رابطه وکالت است.
 

مردم موکل و نماینده مجلس وکیل مردم است. 
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید پاسخگو و در معرض باشند، ادامه داد: اگر می‌خواهیم مجلس ترازی داشته باشیم باید برای مشکلات مردم راه حلی بیندیشم و مشکلات و مسائل را جدی بگیریم.اگرحل مشکلات نیاز به قانون دارد، قانون وضع کنیم و اگر ضعف در نظارت است بررسی شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین پژمانفر، در ادامه با بیان اینکه متاسفانه ما نتوانستیم زبان ملت باشیم، اظهار کرد: نباید ما از اتفاقات اخیر ساده بگذریم و به راحتی عبور کنیم، بلکه این اتفاقات دارای ریشه‌هایی است که باید درست و صحیح به آن پرداخته شود، همچون بدنی که تب دار است ضمن پایین آوردن تب، باید عامل تب را شناسایی کرده و سپس به درمان آن بپردازیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی