پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۷

برگزاری ویژه برنامه «زندگی حضرت فاطمه(س) جلوه بندگی» در میقات الرضا(ع)

به مناسبت ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) ویژه برنامه «زندگی حضرت فاطمه(س) جلوه بندگی» در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت دهه فاطمیه به روایت ۷۵ روز ویژه برنامه «زندگی حضرت فاطمه(س) جلوه بندگی» همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد‌.
 حجت الاسلام و المسلمین نبئی در این مراسم گفت: گریه حضرت فاطمه زهرا(س) تنها برای فقدان پدر نبود بلکه گریه ایشان برای تنهایی ولایت و ظلم به دین اسلام بود.
وی با بیان اینکه مراسم عزاداری فاطمیه را باید عاشورایی برگزار کنیم، افزود: پیام حضرت زهرای مرضیه(س) این است که مردم نباید غدیر را فراموش کنند و ولایت را تنها بگذارند.
نبئی خاطرنشان کرد:  همه ظلم هایی که بر مسلمانان وارد شد علی الخصوص ظلم در کربلا به خاندان پیامبر(ص) ریشه در فراموشی غدیر است.

وی افزود: ان‌شاءالله پرچم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری که رهبری قدرتمند است به دست حضرت ولی عصر(عج) سپرده خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی