پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۷

برگزاری مجموعه برنامه‌های «در آینه هنر رضوی» ویژه هفته پژوهش در تهران 

به مناسبت هفته پژوهش، مجموعه برنامه‌های متنوع هنری پژوهشی با عنوان «در آینه هنر رضوی» با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر در تهران برگزار می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر در ادامه همکاری‌های مشترک خود در سال جاری با هدف گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، مجموعه برنامه‌های متنوع هنری- پژوهشی با محوریت مکتب هنر رضوی از 19 تا 24 آذر 1401 در پردیس باغ ملی این دانشگاه در تهران برگزار می‌کنند. 
رونمایی از آثار پژوهشی، پوستر کنگره بین‌المللی «فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی» با محوریت مکتب هنر رضوی و پوستر فراخوان جشنواره «گنجینه مهر»، از جمله این رویدادهای هنری است. 
نمایشگاه «گنجینه هنر» با محوریت آثار مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نیز شنبه 19 آذرماه در نگارخانه پردیس باغ ملی دانشگاه هنر تهران افتتاح می‌شود.  
همچنین سلسله نشست‌های تخصصی با حضور استادان، پژوهشگران و دانشجویان رشته‌های مختلف هنری در هفته پژوهش در این دانشگاه برپا خواهد شد. 
شایان ذکر است، تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی و آموزشی میان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر تهران اسفندماه سال گذشته با برگزاری نشستی مشترک در این مؤسسه در مشهد منعقد شده بود. نماد مشترک مکتب هنر رضوی نیز با همکاری این دو مجموعه هفتم خرداد سال جاری در دانشگاه هنر تهران رونمایی شده بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی