پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت روز جهانی معلولان صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۶

حضور در مراکز توانبخشی و نگهداری معلولین لرستانی و تکریم آنان

به مناسبت روز جهانی معلولان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه لرستان به همراه خادمیاران رضوی از معلولین آسایشگاه های بهزیستی استان عیادت شد و طی مراسم ذکر توسل با اهدای بسته تبرکی و پذیرایی با غذای تبرکی خوان کرم رضوی، از معلولین تجلیل و تکریم به عمل آمد.

به گزارش انیوز از لرستان دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا دبیر کانون های خدمت رضوی استان بیان داشت: به مناسبت روز جهانی معلولان طی چند روز گذشته و امروز در ۱۲مرکز نگهداری از معلولین جسمی، ذهنی و سالمندان به تعداد 1065 پرس غذای گرم متبرک رضوی پخت صورت گرفت و همراه با بسته های متبرک رضوی در حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خرم آباد توزیع گردید و‌ از عوامل و کارکنان خدمت رسان در مراکز نگهداری معلولین ذهنی، جسمی، قدردانی و سپاسگزاری شد.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نمانده ولی فقیه استان نیز دراین آیین، اظهار داشت: افرادی هستند که در عرصه کارهای نیک و پسندیده و مورد رضایت خداوند تبارک و تعالی فعالیت می کنند که خداوند متعال از خوان بی کرانش ثواب های عظیمی به آن ها عنایت داشته و تفضل کرده است که خدمت به معلولین از جمله این کارهای خیر و پسندیده است.
وی افزود: روز قیامت یکی از روزهای یوم الحسرت است. چرا که انسان مشاهده می کند چه پاداش های عظیمی به برخی از انسان ها به خاطر کارهای نیک و یا ترک فعل هایی نصیب شده است و کسانی حسرت می خورند که از دیدگاه مردم و از دیدگاه معارف و آموزه های دینی می توانسته اند قدم خیری بردارند اما از این توفیق بی بهره مانده اند.
ایشان تصریح کرد: الحمد الله رب العالمین در استان ما از دیرباز خانواده های نجیب، شریف، نیکوکار و دست به خیری هستند و از جمله این افراد، خیرین مراکز نگهداری از معلولین و ناتوان ذهنی و حرکتی می باشند.

وی از کارکنان و‌ خدمه زحمت کش مراکز نگهداری از معلولین خدمت رسانی کمال قدردانی و سپاسگزاری را داشت.
نماینده ولی فقیه در لرستان از دبیر کانون های خدمت رضوی لرستان و خادمیاران کانون های خدمت رضوی که در کسوت خادمی حضرت رضا علیه السلام در استان مشغول به خدمت هستند تشکر و قدردانی نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی