پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۶

نشست صمیمی خادمیاران فارس با مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی

تعدادی از مسئولین کانون های تخصصی خدمت رضوی دبیرخانه فارس و رابطین مناطق شهرستان شیراز به همراه دبیر کانون های خدمت رضوی استان در دفتر جدید این دبیرخانه واقع در صحن مطهر شاه چراغ علیه السلام با مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از فارس در این دیدار صمیمی که با تلاوت قرآن مجید شروع شد ابتدا جابر مهدیار دبیر کانون های خدمت رضوی فارس پس از خیر مقدم گویی و تسلیت دهه اول فاطمیه و سالگرد شهادت شهید دستغیب و چهلم شهدای حرم مطهر شاهچراغ ، گزارش کوتاهی از وضعیت خادمیاران فارس را اعلام نمود.

سپس تعدادی از حاضرین پیشنهادات و سوالاتی را مطرح کردند و بعد از آن استادآقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی پس از تشکر از حاضرین در جلسه و همچنین تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و چهلمین روز واقعه دلخراش و تروریستی شاهچراغ وهمچنین گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: ما باید در اجرای وظایف نیابتی از امام رئوف بیشتر از مردمی که به امامشان عشق می ورزند استفاده کنیم و از اعتبار و محبت امام مهربانی ها نزد آن ها استفاده بهینه کنیم. مثلاً در همین آزادی زندانیان ۸۱ میلیارد تومان رضایت گرفتیم که در این رضایت ها و کمک های خیرین از اعتبار امام رئوف استفاده شده است.
وی افزود: ما باید برای کمک های جمعی و ثابت برنامه داشته باشیم. مثلاً اگر برای ۱۰۰۰۰ نفر ماهی ۸ هزار تومان ثابت داشته باشیم که رقم سنگینی نیست و پول خیلی کمی است برای هر فرد، ولی سالانه نزدیک به یک میلیارد تومان جهت کارهای خیر امام رضایی خواهیم داشت.

ایشان در ادامه گفت: مطالبات از آستان قدس خیلی زیاد است. مثلاً در استان ها استاندار، امام جمعه و دیگران درخواست دارند و توقع دارند که انجام شود. ما آزادسازی زندانیان را سال گذشته از تولد حضرت زینب سلام الله علیها شروع کردیم و دیگران هم کمک کردند و بعد به سراغ تهیه جهیزیه برای افراد مستضعف رفتیم  و کارهای بزرگی انجام گرفت.

استاد آقا ادامه داد: از ظرفیت ورزشکاران که ظرفیت خوبی است باید استفاده شود و همچنین باید به دنبال خیرین ناشناخته برویم. باید از این ظرفیت ها کارهای امام رضایی را به پیش ببریم.

وی در پایان صحبت هایش به سوالات هم جواب داد و این نشست صمیمی در ساعت ۹و۱۵ دقیقه پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی