پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۶

عرض ارادت به امام مهربانی ها در دبیرستان بابل

همزمان با فرا رسیدن شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت بابل در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید اصفهانی برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ خادمیاران رضوی کانون بانوان وخانواده و کانون ایثار و شهادت با نوای "رضا رضا جانم" چهارشنبه های امام رضایی را در یکی دیگر از مدارس برتر و نمونه دولتی شهرستان بابل برگزار کردند.

در این مراسم تلاوت آیاتی از قرآن کریم و صلوات خاصه امام مهربانی ها و سرود آمده ام ای شاه پناهم بده توسط خادمیار اهل بیت شاکری در سالن طنین انداز شد و فضای معنوی و پراحساسی در جمع دانش آموزان و اولیاء و مدیر و اساتید مدرسه ایجاد کرد.

مسئول کانون بانوان و خانواده ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت مظلومانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در مورد کرامات ایشان و امام رضا(ع) مطالبی را ایراد نمود و تنها راه سعادت و نیکبختی جوانان را پیروی از سبک و سیره زندگی ائمه معصومین عنوان کرد.

در انتهای مراسم به مدیر و معلم پرورشی و دانش آموزان برتر در کسب رتبه اول امتحانات مدرسه در استان مازندران از دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید اصفهانی هدایای متبرک و نفیس رضوی اهدا کرده و از آنان تجلیل کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی