پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۹

دست مهربانی خادمیاران رضوی این بار بر سر خانواده های تیپ فاطمیون

به همت کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت استان کرمان تعدادی بسته مواد غذایی تهیه و در بین خانواده های معزز شهدای فاطمیون شهرستان بردسیر توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ اسدی، مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت منطقه دو، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: خادمیاران رضوی از کانون تخصصی ایثار و شهادت کرمان، هر ماه به طور متداول به خانواده های معزز شهدای تیپ فاطمیون استان سرکشی کرده و در صدد رفع نیازهای آن ها می باشند.
وی افزود: این فعالیت ها از سال ۹۷ شروع شد و همچنان ادامه دار خواهد بود به طوری که هر ماه علاوه بر تهیه بسته های موادغذایی، مناسبت هاییهمچون ولادت حضرت معصومه(س)، روز پدر و غیره گرامی داشته می شود.
اسدی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون با هزینه کرد قرین به ۱۵۰ میلیون تومان جهت رفع نیاز خانواده های شهدای تیپ فاطمیون همت شده است، عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه و شروع پویش دفاع از حرم، تعداد ۲۵ بسته معیشتی شامل ۷ قلم موادغذایی شامل برنج، روغن مایع، رب گوجه، ماکارونی، عدس و گوشت بین این خانواده ها در بردسیر توزیع شد.
لازم به ذکر است، این تعداد بسته مواد غذایی با هزینه کرد قریب به ۱۸ میلیون تومان تهیه شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی