پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همت خادمیاران رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۹

افتتاح اولین موکب خدمت رسانی و پذیرایی امام رضا(ع) در شهرستان بم

هم زمان با ایام فاطمیه و به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان دارالصابرین اولین موکب خدمت رسانی و پذیرایی امام رضا(ع) با حضور مسئولین محلی، مردم مومن و انقلابی این شهرستان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش آستان نیوز استان کرمان؛ محمود مهدوی، مسئول کانونهای خدمت رضوی شهرستان بم در مراسم افتتاح این موکب اظهار داشت: خادمیاران کانون های مساجد امام حسن عسکری و امیر المومنین(ع) شهر بم با همت و کمک‌های اهدائی مردم مومن و ولایتمدار شهر برای اولین بار اقدام به راه اندازی موکب خدمت رسانی و پذیرائی صلواتی با نام مبارک آقا امام رضا(ع) در خیابان پروین اعتصامی شهر بم کردند.
مهدوی، هدف ایجاد این موکب خدمت رسانی را پذیرایی و توسعه فعالیت ها و خدمت رسانی خادمیاران در ایام الله و مناسبت های مذهبی نظیر ایام دهه کرامت، دهه آخر ماه صفر، ایام فاطمیه و انتقال حال و هوای امام رضایی به جامعه از طریق برنامه های تبلیغی، مذهبی در موکب با حضور مبلغین دینی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد.
شایان ذکر است که احداث و اجرای این موکب پذیرایی امام رضایی مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است که از محل نذورات و کمک های خیرین و مردم مومن و خدا جوی این شهرستان تامین شده است.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی