پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۶

دیدار خادمیاران با همسر و مادر شهید در بیمارستان اسکو

بهمن عاشقی مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان اسکو فعالیت های خادمیاران رضوی شهزستان را تشریح کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، بهمن عاشقی با تسلیت ایام عزای دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره، علی ولی تبریزی خادمیار رضوی تعداد شصت بسته نان خشک مخصوص اسکو، هر بسته به مبلغ دویست هزار ریال جمعا به مبلغ دوازده میلیون ریال تهیه کرد و توسط خادمیاران بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
وی افزود: خادمیاران جهت ادای احترام به مقام مادران شهدا از همسر اولین شهید اسکو، خانم حمامی و نیز مادر شهید علی محمدی در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان  دیدار و عیادت کردند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و هدیه فاتحه به روح این شهیدان از عزیزان بستری با بسته متبرک رضوی دلجویی نموده برای آن ها آرزوی سلامتی کردند.
وی اضافه کرد:  در برنامه دیگری به مناسبت روز پرستار خادمیاران رضوی با حضور امام جمعه اسکو، فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در بیمارستان اسکو حضور یافتند. در این دیدار امام جمعه شهرستان ضمن تبریک روز پرستار از زحمات و تلاش های سفیدپوشان ایثارگر و دلسوز  تقدیر کرد و خادمیاران بسته های متبرک رضوی به پرستاران حاضر اهدا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی