پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۹

تاکید بر پژوهش محوری در فعالیت‌های کانون قرآنی خدمت رضوی مازندران

در گردهمایی کانون های قرآن وعترت خدمت رضوی در مازندران بر پژوهش محوری در فعالیت های کانون خدمت رضوی در مازندران تاکید شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، نخستین گردهمایی کانون های قرآن وعترت خدمت رضوی مازندران با حضور مسئولان ستادی و شهرهای استان  در مسجد بقیه الله ساری باشکوه معنوی برگزار شد .
دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران در این جلسه به اهمیت کانون های قرانی درتبلیغ کتاب خدا اشاره کرد وگفت: خادمیاران رضوی نماد معنویت در اشاعه آموزش، تبلیغ و تلاوت قرآن در بارگاه رضوی هستند و باید نسل جوان را با قرآن بیشتر آشنا کنیم.
محمد اسماعیل امامزاده افزود: قرآن‌ کریم  اصل‌ و بنياد دين‌ مبین اسلام‌ است، و بقای دين و امت اسلامی،‌ در اشاعه و تعلیم و تعلّم آن است‌ و  بالاترین سطح تعليم قرآن، فراگیری آن همراه با فهم مطالب‌ و رهنمودهای آن خواهد بود..
او گفت: قرآن‌ خواندن و قرآن آموختن‌ فرزند اين همه‌ ثواب و فضايل‌ براي‌ والدین در بردارد، اما اگر پدر و مادری به‌خاطر مال و موقعیت دنیوی و یا غفلت و کوتاهی‌، فرزندشان را از فراگیری قرآن محروم‌ كنند نه‌ تنها از اين‌ ثواب نصیبی نخواهند داشت که در پيش‌گاه الله تعالي بايد پاسخ‌گو نيز باشند.
امامزاده، ماموریت قرآنی خادمیاران را در خدمت به آستان مقدس رضوی مهم دانست و از خادمیاران خواست تا از فرصت ها برای تلاوت قاریان برتر دربرنامه های مذهبی بیشتر بهره ببرند.
همچنین دراین گردهمایی قرآنی، سعید قربانی  مسئول کانون قرآن وعترت خدمت رضوی استان گزارشی از فعالیت خادمان قرآنی ارائه کرد و گفت: فعالیت های قرآنی در بخش های مهدالرضا، شباب رضا، کرسی تلاوت و...در حال انجام است و اینکه اگر ضعفی در مجموعه استان باشد ناخودآگاه در شهرستان ها گسترش پیدا می کند.  
قربانی افزود: مجموعه نیاز به کار پژوهشی دارد که جای آن بسیار خالی می باشد و انشاالله با همت عزیزان در آینده باید برطرف شود .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی