پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۹

دیدار دبیر کانون های خدمت آذربایجان شرقی با خادمیاران شبستر

دبیر کانون های خدمت رضوی آذربایجان شرقی در معیت هیات همراه از کانون های خدمت رضوی شهرستان شبستر دیدار کرد و با خادمیاران به گفتگو نشست.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، دیدار دوره ای محمد یوسف شاکری دبیر کانونهای خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی در همراهی با معاون خادمیاری، مسئول بازرسی و نظارت، مسئول امور شهرستان ها، مسئول کانون اموربانوان و خانواده و مسئول روابط عمومی استان، این هفته از کانون های شهرستان شبستر انجام گرفت.
در جلسه ای که در محل دفتر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان شبستر و با حضور خادمیاران و شورای مرکزی کانون خدمت رضوی شهرستان ترتیب یافته بود، شاکری با بیان اینکه امروز روز عمل است و فردای قیامت روز رسیدگی و حساب کتاب است گفت: ما باید تلاش کنیم در انجام خدمت رضوی زینت و مُبلغ سیره اهل‌بیت(ع) باشیم.
وی با بیان اینکه هدف از بازدیدهای دوره ای از شهرستان ها برقراری یک ارتباط دو سویه و هویت دهی به کانون ها و فعال سازی کانون های موضوعی و محله ای است افزود: کانون ها یک سازمان است که متشکل از اعضا، محل، امکانات و مدیر است. وظیفه مدیر و اعضاي شورای کانون تهیه و تامین ابزار مالی و پشتیبانی از فعالیت های خدماتی کانون ها به مخدومین تحت پوشش است.
محمد علی کاظم پور مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان شبستر در ادامه جلسه، ضمن خوشامد گویی و خیرمقدم گفت: به لطف الهی تعداد بیش از صد نفر با عنوان "دلداده" آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در فعالیت های کانون شبستر مشارکت دارند و در خدمت مخدومین هستند.
در ادامه این دیدار هیات استانی  به همراه اعضای شورای کانون شبستر در محل کانون غریب الغربا شهر شندآباد شهرستان و در جمع بانوان خادمیار حاضرشدند و زهرا راضی مسئول کانون شندآباد ضمن خیرمقدم به مسئولین، شمه ای از فعالیت های کانون را به جمع حاضر تشریح کرد و شاکری با تشکر خدمات مومنانه بانوان کانون شندآباد برای آن ها آرزوی توفیق خدمت بیشتر از درگاه الهی مسئلت نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی