پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۹

جلسه آموزش اخلاق و احکام، ویژه خادمیاران رضوی در میانه برگزار شد

جلسه دوره ای آموزش اخلاق و احکاوه ویژه خادمیاران رضوی با همکاری دفتر امام جمعه میانه در جمع خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، یعقوب شاهمحمدی مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی میانه گفت: یکی از برنامه های اجرایی کانون، برگزاری جلسه آموزش احکام و اخلاق ویژه خادمیاران بود که به مساعدت دفتر امام جمعه محترم میانه و با حضور خادمیاران رضوی و سخنرانی آیت الله مظاهری استاد حوزه علمیه قم در راستای برنامه های دینی و معرفتی و پاسخ به شبهات خادمیاران برگزار شد.
شاه‌محمدی از استمرار برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی ویژه خادمیاران توسط کانون مرکزی خدمت رضوی خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت علما و روحانیون در پیشبرد اهداف کانون های خدمت رضوی از اولویت های کانون مرکزی خدمت خواهد بود.
مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی میانه با بیان اینکه یکی از برنامه های خادمیاران کانون حضور در مراسم اجتماعی مردمی است گفت: نماز جمعه میانه با حضور خادمیاران و پرچم متبرک رضوی بار دیگر عطر و بوی رضوی بخود گرفت و دل‌های مشتاقان حضرت ثامن‌الحجج، عطر حرم مطهر رضوی را استشمام کردند.
شاه‌محمدی به استقبال و عرض ارادت مردم نمازگزار به پرچم متبرک رضوی اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی کانون مرکزی در تمامی زمینه های فرهنگی، اجتماعی ،مذهبی و عمرانی کمک حال مردم مومن و انقلابی میانه خواهند بود.
وی ضمن دعوت از جوانان علاقه مند به خدمت در کانون خدمت رضوی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند با هر مهارتی و در هر شغلی با گرفتن دست نیازمندان به نیت امام رضا(ع)، خادم امام رضا(ع) باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی