پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۱

توسعه محصولات سالم، محور تفاهم شرکت صنایع غذایی رضوی و مرکز تحقیقات کشاورزی

همزمان با هفته پژوهش و با هدف توسعه و تنوع محصولات سالم در راستای بهبود تغذیه جامعه، شرکت صنایع غذایی رضوی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند تا علاوه‌بر تولید محصولات سلامت محور جدید متناسب با ذائقه جامعه نیز در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آستان نیوز، در ادامه همکاری‌های شرکت صنایع غذایی رضوی با مراکز علمی و تحقیقاتی کشور در حوزه‌های علمی، پژوهشی و تحقیقات فناورانه، قرار است در قالب این تفاهم‌نامه و در راستای تغذیه سالم، افزایش ماندگاری و سلامت محصولات، طرح‌هایی برای استفاده از آرد کامل در محصولات غذایی اجرا شود.


هم‌افزایی صنعت و دانشگاه برای ارتقاء سلامت جامعه
مهندس مجتبی هادیان مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی، تولید نان مسطح و نیمه حجیم با ماندگاری بالاتر را یکی از برنامه‌های در دستورکار تفاهم‌نامه میان این شرکت و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی عنوان کرد.
او ادامه داد: افزایش ماندگاری محصولات برای تنوع و توسعه بازارهای داخلی و خارجی و همچنین بهینه‌سازی کیک سبوس‌دار با آرد کامل به منظور بهبود و ارتقاء سلامت جامعه، اهداف دیگری است که از انعقاد این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اشاره به تعهدات این شرکت در تفاهم‌نامه مذکور اظهار کرد: قرار است شرکت صنایع غذایی رضوی تمام امکانات آزمایشگاهی، تولیدی و... خود را برای انجام تحقیقات مذکور در اختیار محققان و کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی قرار دهد تا بتوانیم با همکاری یکدیگر و با استفاده از شیوه‌های نوین علمی و تحقیقاتی، به اهداف درنظر گرفته شده در این تفاهم‌نامه دست پیدا کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی