پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۲

طراحی و ارائه مدل‌‌های کسب‌وکار نوین توسط شرکت کسب ‌و کار رضوی

مدیرعامل شرکت کسب ‌و کار رضوی گفت: برپایه مطالعات و پژوهش‌های کاربردی و میدانی صورت گرفته توسط این شرکت، علاوه‌بر بسترسازی خدمات قابل ارائه به مخاطبان، مدل‌های کسب‌وکار در حوزه‌هایی نظیر بازارگاه مواد اولیه و خدمات مورد نیاز کسب‌وکارهای نوین طراحی شده است.

دکتر مجید منفرد در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: یکی از حوزه‌های فعالیت شرکت کسب‌وکار رضوی، پژوهش، فناوری، فن بازار و خدمات و نیز محصولات دانش‌بنیان و نوآور است که در این راستا پلتفرم تامین مالی جمعی با تمرکز بر تامین مالی طرح‌های فناورانه و نوآور راه‌اندازی شده است.
او ادامه داد: همچنین با هدف بهبود خدمات شرکت در حوزه سامانه جامع خدمات کسب‌وکار پیشه، چندین طرح پژوهشی کاربردی برای شناسایی نیاز کسب‌وکارها در بستر برخط و فرصت‌های ارائه خدمات، انجام شده است.
مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی، ایجاد بستری مناسب برای اجرای طرح‌های دانش‌بنیان و نوآور به منظور توسعه خدمات را یکی از اهداف ورود به حوزه پژوهش عنوان کرد.
او ادامه داد: مهم‌ترین نیاز این مجموعه از اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه کسب‌وکارهای نوین، شناسایی تجربیات و اصول موجود برای بهبود ارائه خدمات و تامین نیاز مخاطبان است.


بازطراحی سامانه جامع خدمات کسب‌وکار پیشه
منفرد، بازطراحی سامانه جامع خدمات کسب‌وکار پیشه را مهم‌ترین دستاورد پژوهشی این شرکت در حوزه ارائه خدمات کسب‌وکار در بستر برخط عنوان کرد و گفت: این بازطراحی براساس تجربیات جهانی صورت گرفته است.
او ادامه داد: بهینه‌سازی و طراحی پلتفرم تامین مالی جمعی رضوی مبتنی بر ظرفیت‌های برند رضوی برای تامین مالی پروژه‌های نوآورانه، دانش‌بنیان و خلاق، دیگر دستاورد این شرکت در حوزه مطالعه و بررسی تجربیات تامین مالی جمعی داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.
منفرد با اشاره به حضور شرکت کسب‌وکار رضوی در نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار مشهد گفت: در این نمایشگاه، دستاوردهای مطالعاتی و پژوهشی شرکت در حوزه خدمات کسب‌وکار به مخاطبان معرفی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت آسان جانبازان در دستور کار قرار گیرد
تولیت آستان قدس رضوی با صدور دستوراتی به مسئولان حرم مطهر رضوی، نسبت به تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت راحت جانبازان در…

تلویزیون اینترنتی