پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۹

عنایت امام ضامن در آزادی مادر زندانی

یک مادر زندانی به همراه تعدادی زندانی دیگر جرایم غیرعمد استان فارس با کمک آستان قدس رضوی و ستاد دیه استان، آزاد شد.

به گزارش آستان نیوز از فارس؛ یک مادر زندانی به همراه تعدادی زندانی دیگر جرایم غیرعمد استان فارس با کمک آستان قدس رضوی و ستاد دیه استان، آزاد شد.
در پایان مراسم، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی و تعدادی از مسئولان حاضر در جلسه از بعضی بخش‌های زندان به خصوص بخش فرهنگی زندان عادل‌آباد مثل کتابخانه، سالن همایش و تئاتر و... بازدید کردند.
در طول این بازدید اتفاق جالبی افتاد. خانم تقریباً مسنی که به خاطر ضمانت یکی از اقوامش، یک سالی در زندان بود و هیچ امیدی به آزاد شدن نداشت پس از دیدن هیئت بازدید کننده، می‌خواست خودش را به بازدیدکنندگان برساند که شاید بتواند مشکلات خودش را بگوید و به طور غیر منتظره از طرف رئیس زندان به او گفته شد او نیز یکی از ۴۲ زندانی آزاد شده است.
این مادر رنج کشیده از شدت شادی، همانجا به وسیله تلفن همراه رئیس زندان به خانواده خود این خبر را داد. این خبر چنان غیرمنتظره بود که خانواده باورشان نمی‌شد تا اینکه از طرف رئیس زندان صحت خبر برایشان تایید شد.
گفتنی است، این خانم مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان بدهکار بوده است که نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان آن با تلاش خادمیاران رضوی توسط شاکیان بخشیده شد و بقیه به کمک آستان قدس رضوی و ستاد دیه پرداخت شد.
این آزادی‌ها با عنایت امام رضا علیه السلام ممکن شد. لطف امام رئوف همه غیر ممکن ها را ممکن می کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی