پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۹

گناوه میزبان سومین نشست استانی کانون وقف و نذر خدمت رضوی شد

‎سومین نشست مشترک شهرستان های گناوه، دشتستان و دیلم با موضوع وقف و نذر به میزبانی گناوه برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر؛ سومین نشست مشترک شهرستان های گناوه، دشتستان و دیلم با موضوع  «وقف و نذر» با حضور مهران خرده بین معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان، سعیدی سر رابط کانون وقف و نذر استان، مدیر کانون های خدمت رضوی و رابطین کانون وقف رو نذر  شهرستان های گناوه، دیلم و دشتستان  در مسجد امیرالمومنین گناوه برگزار شد.
‎ خرده بین معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: ما در کلیه زمینه ها به صورت هم افزایی کار می کنیم ما باید قبل از موعد زمان برنامه های مورد نظر هماهنگی های لازم را انجام بدهیم چرا که پروسه زمانی خوبی داشته باشیم و عملکرد بهتر همراه با جذب بیشتری صورت بگیرد.
‎وی افزود: در مورد مسکن به زودی هماهنگی های لازم را هم با مشهد و هم با استانداری را انجام خواهیم داد و به محض دریافت زمین از خیرین عزیز درخواست داریم وارد عمل شوند .
سعیدی سر رابط کانون وقف و نذر استان بوشهر ضمن تشکر از فعالیت مناسب کانون های شهرستان ها گفت:
‎ما ۲۰ کانون داریم که یکی از آن ها و شاید بتوان گفت مهمترین کانون، کانون وقف و نذر است ما وقتی که در سطح کشور مطالعه انجام می دهیم می بینیم با توجه به پتانسیلی که استان ما دارد جایگاه وقف و نذر استان بوشهر نسبت به کشور جایگاه مناسبی نیست. یکی از علت های آن می تواند این باشد که علاوه بر اینکه خیرین کمک می کند و دوستان مسئول رایزنی می‌کنند ولی شاید ما در معرفی کانون به آحاد مختلف مردم ضعیف عمل کرده باشیم و یکی دیگر از علت ها این است که ما واقعا فعالیت داریم اما فعالیت ها را ثبت و ضبط نمی کنیم و این خیلی مهم است  که امیدواریم  مسئول کانون ها و حتما نسبت به آن اهتمام داشته باشد.
‎ وی خاطرنشان کرد: از مسئولین کانون ها درخواست داریم با توجه به مناسبت هایی که ما در طول سال در پیش داریم از پتانسیل امام های جماعت استفاده کنند تا مردم را با وقف و نذر آشنا کنیم و از این طریق مسیرهای مردم  برای رسیدن به حرم با مساعدت هایی که  انجام می دهند کوتاه شود.
در ادامه مدیران کانون های مرکزی و سر رابطین کانون وقف و نذر شهرستان های دشتستان، دیلم و گناوه از طرح ها و پیشنهادات خود سخن گفتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی